2.5.09

UTMANAD AV AMAIA.

I've been challenged & therefor this'll be in Swedish only.


Jag blev utmanad av
Amaia.

För en svunnen tid sedan, då dinosaurier fortfarande lämnade fotavtryck i jordens lera & Michael Jackson förknippades med musik & inte apor, pedofili & en sönderfallande näsa - blev jag utmanad.

Min väskans innehåll
Eftersom denna utmaning figurerade på typ alla existerande bloggar 2006 så knäppte jag mitt väskinnehåll redan då. Inte för att jag utmanats utan för att jag fascinerades över hur prydliga allas väskor var & min var bara kaos. Bah *JO TJEEEENA!* att alla var helt ärliga med väskinnehållet. Jag twistar alltså till denna utmaning & uppvisar hur mitt väskinnehåll såg ut i december 2006, samt april 2009.


December 2006
Liten kaffepåse att lukta på, glidmedel, tandkräm från psyket, plastlöv, medicinrecept m.m.


April 2009
Upphittad vante, trasiga hörlurar, snorpapper, sminkborste, frikort till psykiatrin m.m.

Undras det över vad någonting på någon bild föreställer eller orsaken till att jag gick runt med typ kaffe & glidmedel eller någonting annat skumt så är det bara att fråga.

Jag utmanar
Alla som skulle vilja känna sig som en orgasm!

5 kommentarer:

AMAIA LAYLA sa...

YES you did it! Och jag var faktiskt sjukt ärlig med mitt harmlösa innehåll, dock inkluderade jag inte snorpappret, men vi har nästan samma mängd du och jag! Rinniga näsor united!

Skinhead Barbiedoll sa...

AMAIA LAYLA:
Haha ja jag tog bilden för några veckor sedan då jag var sjük & då var det där ändå en liten snorpappershög för jag hade nyligen rensat den X)

Incka sa...

Man kan ju faktiskt ha allt i en väska, så inget är konstigt.. vet inte om jag skulle våga öppna min o riva ur och fota.. jag tror jag skulle bli rädd

Skinhead Barbiedoll sa...

Incka:
Do it do it do it :D

MonKy sa...

Jag tog också en såndär vad-har-du-i-väskan-Janbanan för ngt år sen.
Synd bara att min hårddisk med alla bilder krajat. Annars borde bilderna nog kunna tävla ganska bra med dina.