6.5.09

KNUBBIS.


Movie in Swedish.


Jag motionerar bort fläsket.

12 kommentarer:

hanna sa...

Haha! Roligt! :D och du kommer få fett med adolfstarka lår, kompis!

Skinhead Barbiedoll sa...

hanna:
Det är praktiskt att ha när jag ska lunka upp för backen vid psyk :D

ida sa...

du är så sjukt söt!

Skinhead Barbiedoll sa...

ida:
==))

Thompi sa...

jag märker att inget kommenterat fotokonsten än. konst.igt.

Skinhead Barbiedoll sa...

Thompi:
Jättefint ju! Kameran var rätt väg & allt ;)

Incka sa...

Haha, du är så söt!

Prinsessan av Sylt sa...

awesome ^^

Paris sa...

HAHAHAHA, älskar hans kommentar i slutet, "fortsätt bara köra... knubbis". Helt jävla underbart.

Och dom som säger att du är tjock borde få stryk. Fo shore.

Skinhead Barbiedoll sa...

Incka:
Se dig i spegeln & säg det! men.. tack :)

Prinsessan av Sylt:
ahhhvivet!

Paris:
Nä jag bah lörades, händer inte så ofta att folk säger att jag är tjock, mest motsatta i negativ mening ibland :( fuck folk. men men. men fan motion behöver jag ändå :D världens sämsta kondis, får börja ha mina pass vid den där leksaken.

miri sa...

är mycket nöjd med att du motionerat! ;)

Heidi Von Bärsen sa...

Fan..jag måste också motionera! Fan jag blir ju anfådd av bara tanken xD