26.5.09

dtpd iiih. veadäf å assjm.


dagens mejjjk. satsade på naturlig sminkning så jag har bara mascara *tihii*.

Fy fan vad jävla less jag är på hur kåta alla är på att bygga staket här! När jag flyttade hit tog det typ mindre än 2 minuter att gå till tåget. Sen smällde en byggnad upp ett fett jävla staket så att man inte fick använda 'deras' väg eller vafan det var, till att traska på. Då utökades promenerandet till cirkus 4 minuter. Sen dök det upp en avspärrning av någon jävla lerpöl. "Gå inte på gräset". Men det ÄR ju inte gräs det är lergegga! Då fick man börja gå genom en lekpark. Men tro fan inte att man får gå genom lekparken längre! Nej nu håller dagiset på att bygga nåt jävla judeläger så mycket staket dom smäller upp överallt! Så nu tar det väl ungefär 5-6 minuter att ta sig till det förbannade jävla tåget.

& kom fan inte & börja pladdra om att du minsann har 20 minuters promenadväg till närmsta busshållplats eller whatever, för det skiter jag faktiskt i. Det här var ingen tävling i vem som har längst att gå till tåget. Jag ville bara säga att jag hatar staket.
----
Förövrigt är jag så jävla ensam att jag bah *breakdownbreakdownbreakdown*. & det spelar ingen roll att "Men jag finns här för dig". Ingen har tillträde, ingen har nyckeln. Den ligger i en hög skit som jag nyss sket ut. Gräv fram den, om du ids.

8 kommentarer:

wib sa...

Frågan är varför alla staket byggs? Är det ett tecken på att något hemskt kommer att hända med stackars krakarna som sitter inspärrade på andra sidan staketet?

Jag tror att detta är en sak för FBI.

Gontanius sa...

Det är samhället som försöker sinka dig. Men jag kan hålla med om att det börjar allt mer bli uppdelning med staket. Tack och lov är det ju inte som i England där stora fina parker är låsta för endast behöriga ska ha tillträde. Eller inte här där jag bor i alla fall.

FLI sa...

Jävla staketbyggare som vill att vi ska motionera istället!

Candy sa...

Orkar du ta dig in till Mörby Centrum idag så får du din hemnyckel? Jag orkar inte ta mig längre än så i alla fall. Mår fittabajs.

Rebecca sa...

Död åt staketbyggarna!

marychain sa...

hahahah JAG DÖR så rolig bild och bild kommentar hiahiahiahahahahahahahahahahahahah

Pellefant sa...

haha så lustigt med tanke på att jag bygger staket för närvarande och av anledningen att jag vill bli väck alla as som knatar runt där dom inte hör hemma.

Welcome to bootcamp69, tror iaf inte jag påverkar din väg till tåget

Marky sa...

Folk kanske försöker skapa någon sorts gated community?