4.5.09

ALONZO AT ANCHOR & MARYCHAIN'S TROSLÖSA BINDA.


Saturday I hung out with pretty Marychain & the poodle Märta. We friendship-cruised around & spended time with the boys Ztephan, Trettifem & Kåtan. Ztephan & Kåtan are twins but Kåtan looked a lot more like my old classmate Gylfen (Gylfen is the boy looking happy/psychotic at the picture & that's all the picture's got to do with this post but they look very alike!).

This Wednesday Ztephan & Trettifem will play with theire band Alonzo, at Anchor here in Ståkkålm. Alonzo is heavy, bluesish rock & if you're interested you should be at Anchor 'round 10pm. If you'd like to suck Ztephans cock he'll probably accept your wish. But watch out for Kåtan! He'll try to lure you into his The Nässjö Woods-cot & once you're there you'll be praying for Yusef Fritzl to come get you..


I lördags spenderade jag kvällstid tillsammans med sötnosen Marychain & pudeln Märta. Hon hade binda utan trosor & luktade svett. Märta alltså. Vi kamratcruisade runt & hängde tillsammans med pojkarna Ztephan, Trettifem & Kåtan. Ztephan & Kåtan är tvillingar men Kåtan var fan så mycket mer spegellik min gamla klasskåmpizz Gylfen (Gylfen är krappen som på bilden ser lycklig/psykotisk ut & det är allt bilden hade med inlägget att göra men satans lika!).

Nu på onsdag kommer Ztephan & Trettifem att med sitt band Alonzo lira på Anchor här i Ståkkålm. Alonzo är tung, bluesig rock & är du sugen bör du dyka upp på Anchor kring 22:00. Vill du suga Ztephans kuk godtar han troligtvis din önskan. Men se upp för Kåtan! Han kommer att försöka lura dig bort till hans Nässjöskogen-kåta & väl där kommer du att böna & be för Yusef Fritzl att komma & hämta dig..

12 kommentarer:

FLI sa...

varför händer allt på onsdag?!

Skinhead Barbiedoll sa...

FLI:
Det var min tanke.. eller mer "ehhmen varför på en onsdag??". Vad mer sker denna lillördag? :O

FLI sa...

Folk har frågat om jag ska jobba, och sen ska jag leka med en manligvän på kvällen. Sen kanske allt skiter sig då jag har fått världens feber!

Skinhead Barbiedoll sa...

FLI:
Echinagard är guden vid krassel & sjuka! SVEP!

Anonym sa...

Heter den där glada kåta jäveln Daniel månne? Jag tror jag känner honom...

Skinhead Barbiedoll sa...

Killen på bilden heter Martin & killen som är lik honom & heter Kåtan, han vi träffade i onsdags, han heter.. ehhhm.. ehhhhhhh.. shit. hm. Den enda jag minns det riktiga namnet på är Niklas (Trettifem). Men han kom från Uppsala iaf! & bor i Västra Skogen nu. & han gillar 3D. Säger det nåt? :)

Anonym sa...

Hm, vete fan var killen bor idag eller varifrån han kommer. Känner honom kanske lika bra som du. :) Men iaf... jävligt likt var det.

Skinhead Barbiedoll sa...

Anonym:
Ellerm så är dom TRE som ser ut sådär :D minst.

Anonym sa...

Haha. Det är svårt ibland... jag kanske känner den där tredje eller allihop då? Inte helt fel.

Skinhead Barbiedoll sa...

Anonym:
ELLER så är dom samma person som har ett hemligt syfte här på jorden (ja, dom är aliens) & dom byter namn & personlighet ibland för att förvirra oss undertiden dom tar över planeten..

Anonym sa...

Exakt min tanke! Så är det säkert... Har alltid känt på mig att den där Daniel var lite skum och oberäknerlig. Nu har jag fått bekräftat att mina misstankar inte helt saknade grund. Obehagligt...

marychain sa...

bara så ala vet så var det jag som luktade svett och bara hade en svävande binda INTE märta!!!
tack , det va ren kul dag jag hadde!!gö ja gärna om nångång!