30.5.09

dåååååliga vibratioooner


nån lirare & jag.

note to self: att skippa en natts sömn med aktuell psykos är inte en höjdare. den accelererar. mycket. att den ökar vid kroppslig & psykisk utmattning, det visste jag.. men det här är fan löjligt. hela rummet rör sig & vibrationerna har blivit att jag darrar som ett asplöv. saken är ju den att jag känner mig inte alls trött. men ändå. jag märkte inte ens av den igår.

den andra ska jag till läkaren. längtar efter att ta upp denna vibrationskrej, jag fattar liksom inte.

asså varje gång jag googlar vibrationsjox relaterat till psykos så hamnar jag på massa meditationssidor.. bah "huuu det kan vara farligt att meditera blahblah" MEN FATTA!!!! JAG HAR INTE MEDITERAT...!

3 kommentarer:

Gontanius sa...

Hoppas läkarna kan hjälpa dig. Men meditation kan väll vara väldigt olika saker. Alltså man behöver inte sitta i lotus ställning och joddla öhm?
Hmm USCB låten hittade jag inte på youtube och så vitt jag vet så kan man inte ehm låna ut filer via din blogg.

Skinhead Barbiedoll sa...

Gontanius:
Ja alltså jag har ägnat det där en tanke, att jag kan ha hamnat i 'ofrivillig meditation' hur nu det går till.. jag vet alldeles för lite om sådant & jag tycker fortfarande meditationspsykos låter så jävla flummigt. kanske är allt aslogiskt men jag fattar för lite fortfarande. sen verkar inte dom andra symptomen så jätteövrensstämmande.

du kan adda sattyg13@hotmail.com om du vill hjälpa mig att få avnjuta den =) men jag orkar inte gå online nu, pallar inte folk X| men nån gång iaf :)

Gontanius sa...

Haha jo men psykologi/psykatri har ju en tendens att vara flum till och från. Dock så är effekten betydligt mer verklig än vad man kan önska.

Okej kan ju lyssna och avnjut denna tills du orkar hoppa in på msn http://www.youtube.com/watch?v=7-NOZU2iPA8 mohaha