12.5.09

WHY AM I EVEN HERE?


I wanna go somewhere far away, not telling one single soul when I'll be going, where I'll be going. What I feel that I need, what I read that I need, is what I want but can't get. Since I can't get it here I might as well be somewhere else not getting it.


Vill sticka iväg långt bort, utan att berätta för en ynka själ när jag beger mig, var i världen jag beger mig. Vad jag känner att jag behöver, vad jag läser att jag behöver, det är vad jag vill ha men inte kan få. Eftersom jag inte kan få det här så kan jag lika gärna vara någonstans utan att få det.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Fullt normalt att vilja prova vingarna, passa på innan arschlet växer fast där du sitter. Men att inte berätta låter illa, jag som går in flera gånger om dan för att läsa om dina nya upptåg!

Fred på jorden, mer blomster i rabatterna och så allt det där andra jag glömde nämna nu.

Skinhead Barbiedoll sa...

Anonym:
Det vore egentligen ganska dumt eftersom mina vingar är jävligt rackliga än. Men jag vet inte annars vad jag ska göra av all sickofitall-känsla. Får se vad jag lyckas knåpa ihop :)

ELIN sa...

Åh, där förklarar du hur jag känner typ. Förutom att jag inte vet vad jag vill här i livet, men jag vet att det iallafall inte finns här.

anna sa...

jag brukar låtsas som att jag föds om på nytt varje natt... så kommer man iväg på ett sätt..

miri sa...

att bara dra är en sådan lockande romantisk känsla. typ sitta påtåg och bara ha ett blankt papper framför sej. det förflutna kan ju ibland vara alltför kladdigt och tuschigt. jag skulel vilja dra till öst.

kramen påre!

Unknown sa...

Jag vill också försvinna bort från verkligheten. Men jag har inte ekonomi till det. Det suger.

simika sa...

one of your (thinking) pictures i love most!