26.5.09

RÅLIT.

hoppas att det är legalt att tycka att man är skitrolig. för det tycker jag att jag är. kikade i gamla blogginlägg jag sparat i word:

"Vad är det där?"
"En blomma ser du väl?"
"Vem har du fått den av?"
"Din brorsa."
"Jasså. Var han bra?"
"Inte lika bra som din pappa."


HAHAHAHHAHAHAHAAAA. HAHAHAHHA.
HAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHHHA.

såja.
---
det här var också roligt, fast det inte var jag som var rolig.

---
& så en del från en inlägg från den 11:e oktober 2007:
"Jag vill ha den där" sa jag till Honey Bunny & pekade på en rosa reklamdammsugare.
"Jag kan ge dig den" sa den kaxiga lilla elvaåriga pojken som gick förbi.

4 kommentarer:

Skinhead Barbiedoll sa...

chrille:
Men SERIÖST, läste du inte mitt svar på din senaste kommentar? :|

Heidi Von Bärsen sa...

HAHAHAHA!!! Fan vad fint xD

Jakob sa...

HA! Jag har sett både AM! och Backyard Babies live och de sistnämnda var så sjukt mycket bättre. Äktheten i texterna och musiken i stort är det jävligt stor skillnad på, enligt min djävla åsikt... Känns inte Bakgårdsbäbisarna som lite glamrock? Jaja... whatever blows your skirt up.

Skinhead Barbiedoll sa...

Dirty Eddz:
Speciellt den där lilla elvaåringen, sikkn raring!

Jakob:
Alltså jag har ju ingenting emot glam, det är bah kika igenom min skivsamling så hittar du saker som glimmar :) Brukar ju sägas att Diesel & Power är Backyard Babies glammigaste skiva & efer Total 13 (som är den punkigaste) håller jag den som favorit. Nästbästalltså! Så glam får saker gärna vara, bara dom är det bra :D Against Me! tråkar ut mig.. allt låter likadant & jag vill bara gäspa.