4.5.09

P00RBLINDGRRL87.

I've been using glasses since I was 7 years old & I'm still not used to it. I fuckin' hate it! Unpractical, uncomfortable, unhot. 'Coz of unpaid bills I can't buy new lenses this weak. That I don't enjoy. Now I'm gonna do town & kill someone. Probably someone who walks slow. /P00rblindgrrl87.


Jag har varit glasögonorm sedan jag var 7 men inte fan har jag vant mig än. Fan vad jag hatar det! Opraktiskt, obekvämt, ohett. P.g.a. obetalda räkningar kan jag inte tjacka linser i veckan heller. Det är inte ett faktum jag njuter av. Nu ska jag iväg & göra stan & döda någon. Det blir antagligen någon som går långsamt som går åt. /FattiBLiNDgrrl87.

3 kommentarer:

anna sa...

azzå det är en grym detalj så man ser smart ut iaf typ. nä.. men jag måste svara på din kommentar här: nån måtta får de tydligen vara på att må bra. fick nyss veta att jag inte kom in på skolan jag sökte till… soc i sommar då!!! here I come.

Skinhead Barbiedoll sa...

anna:
Orka se smart ut, man har bättre läge om folk tror att man är korkad innan man ska debattera eller whatever :D men fan vad zört!! tänk om allt bah kunde flyta på någon gång. alltallt.

dr. No sa...

Döda dom!