30.5.09

xxx

eftersom mina dojjor håller på att falla i bitar - var osäker på om jag skulle kunna använda dom idag ens - så inhandlades nya på h&m. passade även på att glömma min jacka där så jag kunde få lov att frysa resten av dagen.

Party har skaffat en loverboy & dom ser liksom ut att passa ihop som pussel. Grattis! =D Han hade någe 200-kronorslurar som var skitbra också så jag ska köpa såna imorgon, har bara haft ljud i ena luren sedan.. för alltid eller nåt. så nya behövs. förstår inte hur jag har stått ut.

ahhhh riktigt kände hur jävla tråkigt detta inlägg var. bah kände för att berätta allt ändå.

men nu äre bannemej dax att bokskriva lite mer =)

6 kommentarer:

Thomas B. sa...

Skaffa ett par doc martensssss! Det kostar litta fläsk men håller i allers evighet;]
lycka till med boken

Anonym sa...

skicka din msn kan vi chatta lite ;)

Skinhead Barbiedoll sa...

Thomas B.:
Men vafan äre för sommarskor egentligen! Då kan jag ju lika gärna använda vinterskorna! Jag köpte ett par skor som kostade i princip ingenting & dom lär väl vara slut när sommaren är slut men lika bra det =)

Anonym:
Ja för jag brukar känna en sådan ohejdbar lust att snacka med människor som helt random använder ;)-smileyn i tid & otid..

Anonym sa...

mmmm skicka din msn nu babe

Skinhead Barbiedoll sa...

Anonym:
När dessa ;)-missbrukare sedan häver ur sig "babe" då & då är ju lyckan TOTAL.

Anonym sa...

ja fan kassa hörlurar e nog mitt största ilandsproblem. köper nya fan var tredje månad eller nåt

/superkexet