29.5.09

hauuue

på tal om Soul Survivor, som jag har på hjärnan. så långt inga konstigheter. när jag var sexton började jag lyssna på buzzcocks. så långt inga konstigheter. från den dagen fram tills nu så var Promises en av favoritlåtarna. så långt inga konstigheter.

fan va skev min mobil såg ut nu.

men iaf. videon. HÄR KOMMER KONSTIGHETERNA! jag tror jag har bloggat om dessa konstigheter förut men vem fan bryr sig.. ser lagom skevt ut när han andra killen bah dyker upp å typ "HOW" eller vafan han nu säger, mitt i allt hela tiden.
men låten är bra. å Soul Survivor är inte lika bra.

3 kommentarer:

JHNA SUGARFUCK sa...

Har du slutat svara på kommentarerna nu också? Ass!

Skinhead Barbiedoll sa...

JHNA SUGARFUCK:
MEN ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHH fan vad folk ska va stressade hela tiden. Ibland går det perioder då det tar ett tag innan jag svarar på alla kommentarer & nu är en sån period. jag har annat för mig så jag svarar på nån då å då.

valröss sa...

A-ha. Jag kontrar med min Buzzcocks-favvis hos mig.