24.5.09

LET'S GO WHERE THE RAPTOR GOES.

såhär kan det se ut när jag håller på:


Såhär kan världen se ut:




Jonbon sa att hon alltid ser så pundig ut på bilder. Jag sa att det är samma sak för mig. Jag vet inte hur det går till.


När jag satt på Danderyds station köpte jag en sån där dålig tidning som jag satt & blev arg på.

Repliker för att en snubbe ska anstränga skiten ur sig när man pökar:
"Gäsp. Jag är lite för seg. Om du anstränger dig tillräckligt kanske du kan pigga upp mig." Är det jag som är konstig eller är inte den repliken fruktansvärt avtändande? Om någon sa så till mig skulle jag bah "Ids int" & antasta mig själv istället.

& så någon text om att alla gillar Måns Zelmerlöw. Alltså.. ALLTSÅ!

Så blir jag alltid lack av att läsa alla SKITSEXIGATIPS SOM FÅR HONOM ATT DÅNA. Asså sånt där är väl jättekul men har aldrig direkt fått någonting för det. Jag slutade besöka Tåmmpi utan trosor under kjolen, skicka SMS om vad jag fantiserat om då jag onanerade & annat sådant där random sexuellt då jag tröttnade på att han didn't give a fuck. Jag fick inte strippa för honom heller & han fann inget intresse i att se tjejer onanera så dessa i tidningarna omskrivna onanishower var ju bah bullshit. Det var typ likadant med Erkki, så fruktansvärt tråkigt att agera sexuellt med honom. Därför jag alltid dampar på såna här jävla artiklar.. jag har sjukt mkt att ge men det är fan aldrig någon som vill ha skiten & så pladdrar Solo på om att man blir värsta adored om man dansar av sig trosorna framför honom. Jotjena. Jag hade blivit dettamåstejaggeallminuppmärksamhet-adored om jag varit en TV eller ett Family Guy-avsnitt.

& så en annan CP-tidning.
"LÄS MELLAN RADERNA:
'Hörru tjejen/bruden/du där' = 'Jag gillar dig, men här är det jag som har övertaget.'"
Men VA? Eller så betyder det "Jag har ingen aning om vad du heter för du är så jävla ointressant". Hatar när det ska läsas eller lyssnas mellan rader. Rader är för fån.

Detta dårå:
"Psykologen Joel Wade har kommit fram till att subtila raggningsreplikerm som till exempel 'Du ser bekant ut, har vi träffats förut?' inte alls fungerar på oss män"

-Är det en RAGGNINSREPLIK?

.."Vi börjar fundera på om vi verkligen har träffats & ser det inte som ett kontaktförsök."

-Jävligt märkligt då? Inte.

"Var istället så tydlig som möjligt & säg saker som 'Vill du äta middag någon gång?' eller 'Vad ska du hitta på ikväll*'"

-HAHAHAH PLEAAAASE give me a break. Om man nu har spanat in denna människa för middag & inte för samlag, eller om man har ett starkt intresse av att veta om personen ifråga ska spela TV-spel eller kanske lösa sudoku på kvällskvisten - DÅ är ju dessa frågor klara & tydliga. Men om man vill LIGGA? Då säger man väl helt enkelt "Vill du knulla mig?" & vill man veta om man ska hänga på kvällen så frågar man väl "Vill du träffas ikväll?". Här är det väl fråga om radtydning också.. ska det vara så förbannat svårt att säga vad man vill & inte linda in det i massa tråkig sörja som att äta lite sushi istället för att bli brutalknullad? Om det nu är vad man vill. Det är iaf det jag vill om jag raggar på någon. Om det nu inte är någon förstakontakts-krej (för då vet jag inte om jag är kåt på honom) men alltså.. folk som träffats ett tag & sen bah "ska vi titta på film ikväll?" fast ingen vill titta på film utan bah röja med varandras nakna kroppar..

Såhär gör jag när jag raggar på folk som inte behagar visa sig ute tillräckligt ofta för att jag ska pricka in ett tillfälle där jag känner mig representativ för ett första intryck:

Sen gick det väl sisådär. Jag fick hålla hand i alla fall. Men jag skrev anledningen till varför jag ville ha kontakt - för att han var znökk. Inte för att jag ville sitta mittemot honom & äta mat. Bah "Hej, ditt utseende ser väldans middagsvänligt ut". Jag kunde inte skriva att jag ville ligga för det visste jag inte då. För att vara än mer tydlig hade jag visserligen kunnat skriva "Jag vill möjligtvis ha sex med dig men först måste jag veta om du har en attraktiv personlighet så hör av dig för eventuellt möte". Sen att jag delvis skrämde bort honom när jag i väldigt god klartext talade om för honom att jag ville bli pippad, det är en annan femma. Hellre skrämma bort män.. pojkar.. än slösa tid på att tala i rader som dom ska läsa mellan.

såhär känner jag inför subtilitet:


såhär ser det ut när ICA ligger i framkant gällande drogliberalism:


såhär ser det ut när jag sminkat någon samtidigt som jag är sprängfylld av zopiklon:

VAFAN E KREJEN MED EMOFJONGEN BORTA VID ENA ÖGAT? WHY?! Hur kunde jag tycka den var en bra idé?

För övrigt så funkar Imovane/Zopiklon ibland lite märkligt för mig. Det är ju tänkt att jag ska somna men ibland blir jag mest speedad & blir sugen på att STÄDA & sånt. Bättre än ever på att städa blir jag också. När jag var hos Jonbon (som sminkades i emofjong) sa hon klockan tre på natta att hon behövde sova så jag bah drog ut en sväng för jag var minsann inte trött utan behövde aktivera mig lite mer.

Visste ni förresten att jag älskar Bad Religion?


14 kommentarer:

Gontanius sa...

Va, bryta från köns normerna hur som helst!? Tacka vet jag när man först skulle äkta kvinnan och sedan med en massa bråk tillslut få till det.

Nja det handlar väll snarare om att hitta en partner som passar för ens sexliv. Låter som du har/vill ha ett kul sexliv. Och det är ju jättebra det, antar att det blir mindre slentrian då. Gnugga tre minuter och sedan sova har väll sin tjusning det med och för vissa passar det.

Vilken tidning var det som tar upp dom ämnena? Kan ju inte varit genierna från slitz i alla fall "Om du vill pröva analsex med din tjej är det bara att sticka in den" hej å hå.

Skinhead Barbiedoll sa...

Gontanius:
Det var SOLO & Cosmopolitan. Verkar som om både damtidningar & herrtidningar ska överösa sig själva med crap. OK att människor är dumma men är vi verkligen SÅ jävla dumma? Kul att tipsa män om att våldta sina flickvänner analt. Låter fräscht som satan. :|

Jakob sa...

Vad tråkigt att du tidigare stött på snubbar som är så sjukt döda sexuellt. Jag måste fan jobba hårt för att få ens en tillstymmelse till liggchans med min kvinna (för att hon ska få ro nog att bli lite sugen). Helkroppsmassage, perfekt ljussättning och givetvis måste jag vara mogen, social och charmig och allt sånt som man ibland inte pallar. Allt det där du skriver tycker jag är hett som fan i alla fall. Kjol utan trosor och tjej-onani är sjukt sexigt. Undertecknad anonym hävdar verkligen inte (!) att han är "the shit" men jag förstår dig om du tycker killar är dumma i huvet. Hoppas du träffar ett icke-as nästa gång.

Gontanius sa...

Ja, i regel är folk dummare än en kartong fiskpinnar. Bönder framför allt (beskyller bönder för allt). Jo precis men sedan så kan man ju även tänka på vilka den riktar sig åt. Där jag kommer från kallar vi dom hockeykillar, manlighet sitter i att upphöra sig som en bortskämd 5åring, enligt dom. Men sex och skit säljer, bara att gapa och svälja och vara tacksam för ytterligare en underbar dag i detta underbara samhälle.

Miranda O. sa...

Meh! DU borde ju starta en tidning! Kanske med ett gäng andra, så blir det inte så jobbigt :P

Eller sök jobbet som chefsredaktör på ngn tjejblaska och gör kupp!!!!! ;)

Miranda O. sa...

Nu fick jag identitetskris också. Det verkar som om att jag också gillar Bad Religion. I alla fall dessa tre låtar. Detta skall undersökas djupare snarast!

Konstigt, Konstigt.

Nicole sa...

sånna där tidningar suger.. man ska lyssna på mig inte sånna... haha nä men jag undrar hur de tänker..?

chrille sa...

Ännu en "filmspecial" finns nu att läsa på min blogg :D

Skinhead Barbiedoll sa...

Jakob:
Fy fan, helkroppsmassage.. om någon herre jag är sexuellt involverad med vill massera mig brukar jag lura iväg hans händer till rumpan. Det är den enda stället som är nog intressant att bli masserad på. "Lite längre ner, längre ner.. längre ner..".

Well as har dom ju varit på sina sätt & vis, dock var ju det sexuella allt som oftast störande & inte asrelaterande.. men helt klart jobbigt att jag ska lyckas hitta män som är mindre sexuella än genomsnittet när jag är mer sexuell än genomsnittet =/ Det går inte bra för mig.. Efter Erkki lovade jag mig själv att aldrig mer involvera mig med en man som var så ickesexuell. Sen trodde jag under en lång tid att Tåmmpi & jag var mer på samma nivå för att han ljög om det sexuella för att behålla mig lite. Inte så kul.. då vare lite sent lixåm.

Gontanius:
& sex är ju så förbannat intressant så inte undra på att det säljer (även om jag kan tycka det är påfrestande att LÄSA om det när jag helst bah vill HA det) men synd att artiklar om sex så ofta ska vara helt skevt CP-klyschiga.. typ "en man tackar aldrig nej till sex" & "kvinnor njuter inte av att suga stake".

Miranda O.:
Ojojoj vad många gånger jag tänkt på att starta en tidning! Får bli när jag är känd& fått genomslagskraft :D Tills dess får bloggen düga. Inte krisa nu!! Det är fullt logiskt att uppskatta Bad Religion :D

Nicole:
& ändå köpr jag dom hela jävla tiden för jag vill ha det där lättsmälta.. typ glo på kläder & läsa tramsigheter men jag orkar inte med när tramsigheterna blir idioti X|

chrille:
Men. Ser jag ut som en reklampelare just nu?

Jakob sa...

I hear ya. Det suger att vara sexuellt frustrerad med en ointresserad partner. Off topic: Inte för att du lär bry dig men fan vad ledsen jag blir av att se dig med skärsår i armarna, och det känns inte som om det som läsare går att göra något för dig annat än att säga att man tycker du är en fin person och hoppas på att skit löser sig. Kram (du behöver inte mottaga den då du tycker det är obehagligt att kramas med främlingar).

Jakob sa...

...Och hoppas på att du känner att du har vänner som bryr sig...

Gontanius sa...

Självfallet är sex intressant men det bör ju även vara relevant. Att slänga in ord som sex och naken bara för att öka säljar antalet. Anser inte heller att sex är särskilt relevant när man försöker trycka ner gamla könsnormer i halsen på en, som du sa "typ "en man tackar aldrig nej till sex" & "kvinnor njuter inte av att suga stake"." Anser att de journalisterna bör skickas tillbaka till den jordhåla dom kom ifrån.

Citrin sa...

Jag hatar såna tidningar. Dock roliga att skratta åt när jag ändå är uttråkad hos frisören och de har typ 100 stycken. Läste en jätterolig artikel senast där kontentan var ungefär: lita aldrig på tjejkompisars råd, de bara ljuger och är avundsjuka. Härligt budskap till unga tjejer! :D
Btw, zopiklon tycker jag är helt okej, men får en förjävlig giftsmak i munnen hela dagen efter av dem. Känner du igen det? Asknäppt.

dr. No sa...

Det är ju en jävla landsplåga det här förbannade, eviga PRATANDET runt sex i dethär jävla landet.
Det är alltid så jävla osexigt så man kan spy.

Är det inte bilder (och då menar jag inte oskarpa fluffeduffbilder) till är det säkrast att lägga bort tidningsfan direkt, annars lär man tappa sexlusten för månader framöver på kuppen.

Ps. Man måste även akta sig för tidningar typ "Slitz" - de gör nog sitt bästa, och bilderna är väl lite bättre än i flicktidningarna, men effekten blir ändå densamma. Ds