7.5.09

AHAHBEBA.

I'm a very busy bëjb87 today so there'll be no blogging. Tomorrow is my 22:nd birthday so I think you should send me like, *UHM*, letters & pretty paint-pictures & different kinds of funny stuff to SkinheadBarbiedoll@live.se. Or just send me [YOUR BIRTHDAY GIFT TO ME.]..


Jag är en väldans upptagen bëjb87 så denna dag står bloggen torr. Imorgon är det min 22:a födelsedag så jag tycker att du borde skicka mig, *UHM*, brev & fina paintbilder & annan kul skit till SkinheadBarbiedoll@live.se. Eller så kan du bah skicka mig [YOUR BIRTHDAY GIFT TO ME.]..

22 kommentarer:

em sa...

hehe. tycker du?
Jag har mina favosar, och nothingman e en av dem!

Prinsessan av Sylt sa...

gud vad länge sen jag läste :-O

men då kan jag ju passa på att skicka tröjan och trosan som du skulle ha haft för ca 1 år sen xD har du tur kanske jag hittar fler avlagda gamla plagg till å få fösselsdaspresent ^^,

Anonym sa...

naaaw ska du gå och bli gammal? alltid undrat vad du heter och hur gammal du är. sådana där onödiga personfakta u know.

nu är du bara hälften så mystisk mot förut. ha så bra på tårtdagen!

Skinhead Barbiedoll sa...

em:
Tycker alltid jag råkar på folk som gillar dom.. men jag bah.. njeeeeh. X)

Prinsessan av Sylt:
Men ja :D *VÄNTAR PÅ SYLTPALTOR*

Anonym:
jupp, nu blir man säääääring. Pompa & ståt på det! Tack för bra-önskan :)

Pleu sa...

Grattis på födelsedagen (i förskott) snygging!

Tjelsi sa...

sv: Ja, jag inväntar det regnet också, eller dagen vi får slut på räknings-papper! :D

Akustisk nylonsträngad gitarr
en stämskruv [G] + sträng borta, och den är fylld av massvis med skitfula (tro mig…) klistermärken, men är i övrigt hel och ”funkar” super om ni bara fixar det där med strängen. Ni får ett ännu fulare fodral till fanskapet.

Vill du ha gitarren på riktigt så är den din. Du kan ju adda mig på msn/skriva ett mail så kommer vi överrens om ngt.

AMAIA LAYLA sa...

HAHA ÅH jag har bästa presenten till dig. Gjorde den nyss.

Skinhead Barbiedoll sa...

Pleu:
Tack zoetnoezen :)

Tjelsi:
JAAAFAN jag har nämligen tänkt bli musiker. gitarrmusiker :) addade adressen som stod på din bloggsida på typ 'om mig', var det korrekt? :)

Skinhead Barbiedoll sa...

AMAIA LAYLA:
SPERMSHAKE?????? =O eller.. ja då kanske inte du gjorde HELA den men du kanske rörde runt glassen eller nåt..

AMAIA LAYLA sa...

BÄTTRE ÄN SPERMSHAKE! Jag mailar över1!1!0412

Skinhead Barbiedoll sa...

AMAIA LAYLA:
Då får jag skåda imorron :D har bestämt att vara lydig & kolla mailen först imorgon tihii. nyfiken i en strulle iaf!32654

miri sa...

men bissi läjdy, grattis i förskott! puss!

Alexandra sa...

Happy birthday in advance snygging!:)

Thompi sa...

http://www.drynites.com/se/

Jolin sa...

Krattis krattis Marielle!!!!

(Congrats congrats!!)

Jag har inga pengar att sända skor för men du ska få en fin teckning!

Heidi Von Bärsen sa...

Grattis Grattis :D

simika sa...

Alles Gute zum Geburtstag
Viele Torten und Schuhe wünsche ich dir, und vor allem Spaß =D
undrar vad du ska göra med dom hundratals skor, som du får till föddelsedagen;) Kramkram

Fia sa...

GRAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTIISSZZZS! Din vackra varelse!

ELIN sa...

Jag glömde skriva namn men mejlet som heter "På födelsedagen" och som har elin i mejladressen och som innehåller en bild, är från mig.

Tjelsi sa...

JAG HAR SKICKAT EN GREJ TILL DIG! ;D

E sa...

Grattis grattis grattis ZÖTIZ!

HippieJonas sa...

Nu råkade jag skicka den till din gamla mail, old school som jag är. Hoppas det inte är allt för stort besvär att logga in där och hämta skiten.