10.5.09

KLENNINCH 4 REAL.

This is the [KLENNINCH.]! It was a birthday gift from Tåmmpi. He also gave me a camera! Candy's camera ([IF YOU'D LIKE A CAMERA..]), actually. Sometimes he's so fuckin' cotton candy. Don't wanna know how much money he's spent on me. It's so not fair. When I get rich I'm gonna give him something that isn't a t-shirt, a bong or a kiss. I'm gonna give him.. an elephant!


Detta är min [KLENNINCH.]! Den var en födelsedagsgåva från Tåmmpi. Han bringade mig även en kamera! Candys kamera ([IF YOU'D LIKE A CAMERA..]), faktiskt. Ibland är han så jävla sockervadd. Vill inte veta hur mycket pengar han har spenderat på mig. Det är inte rättvist. När jag blir rik ska jag ge honom någonting som inte är en t-shirt, en bong eller en kyss. Jag ska ge honom.. en elefant!

12 kommentarer:

Rebecca sa...

Ja o d e ruskigt irriterande när man inte vet hur man får tebax d gamla.
Men men,sånt händer.

Snäll Tåmpi va som köpte en sån fin klänning åt dig!
Fast hade jag varit kille så hade jag givit dig rejält me snopp istället.

Miranda O. sa...

Åh vackra flicka! Klänningen är ju som gjord för dig! :)

Skinhead Barbiedoll sa...

Rebecca:
Börja spara mallen i textdokument innan du mixtrar - ovärderligt gött om man råkar göra nåt helt tossigt! Haha ja fan rejält med snåppp vore ju någonting.. men det har jag ju fått förut iaf så helt snål på den fronten har han itne varit ;D

Mirandra O.:
Tacktack! Ja jag trivs i den =) hoppas på en sommar med klänningväder.

FLI sa...

Var det inte en sådan klänning du letade efter förut?

Det är sådana saker som gör det svårare att släppa taget. De små sakerna som man ständigt kommer ihåg då man är förvirrad.

Skinhead Barbiedoll sa...

FLI:
Jupp, det stämmer bra det. Den som är ritad första länken =) tänk att jag lyckades hitta en också :D

Incka sa...

Woah, vad fint! :)

Anonym sa...

Ska du spela in fler filmer?

TERRE sa...

GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT!
istället får jag krama ut pengar ur min kille för att han ska va söt, haha :/

Skinhead Barbiedoll sa...

Incka:
Ahsomzaatan!

Anonym:
Nejrå, det är ju ingenting jag velat syssla med i livet, bara testa. Sakerna jag vill syssla med ska jag bli rik på XD

TERRE:
Ja det är ju pengarna som göre! *GOLDDIGGER* nej hu vad obehaglig jag är nu.. för det är jö inte så. Nu började mitt öra pipa.

Anonym sa...

Supermegajättesötfin!!! :D
Skickade en birthdayhälsning, men såg nu att det kanske var din gamla mejl, du kanske inte använder den längre... Så skickar en ny hälsning nu då rå ;)
Pusselikram
Shithead

Thompi sa...

jag kan det där med att ge pengar till en brud som vet vad hon klär i och sen köper det.
verkar det som.

fast btw, jag tar hellre 25000:- i min everest-kassa än en elefant.....

MonKy sa...

Fan va fint att du fick klennichen som du suktat efter så länge. :D
Så kul när man blir så glatt överraskad och bortskämd. Det kan göra en hel vecka som sugit hårt (kanske fel ordval för dig ;P ) och få en att hoppa runt en meter över marken och glida mellan regndropparna.
Åh, jag blir helt glad av att läsa sånt. ^^
You deserve nothing less!

ordverifiering:sessen