9.5.09

TURN 22.


To summarize: [The birthday child has gained mucho wisdom with her new age!]. Actually I can explain that but I guess it's funnier if I don't.

I'm not sure if yesternight was good or bad. Suppose it was neither. Sometimes I laughed my ass off & sometimes I survived. Don't know what was me & what was real so that I'll have to find out. If it was good or bad kinda depends on that. I'll ask Tåmmpi later & then I should know.

That sounded really bad. It wasn't that bad. Mostly I had fun.
The weather sucks.
Bye.


För att sammanfatta: [The birthday child has gained mucho wisdom with her new age!]. Faktiskt så kan jag det där förklara men jag inbillar mig att vi alla har det betydligt skojigare om jag inte gör det.

Jag är inte säker på om igårkväll var bra eller dålig. Antar varken eller. Ibland garvade jag arslet av mig & ibland överlevde jag. Vet inte vad som var jag & var som var riktigt så det får jag la ta reda på. Huruvida det var bra eller dåligt beror en del på det. Ska fråga Tåmmpi
senare & sedan borde det vara klart som kristall.

Det där lät jävligt illa. Så illa var det inte. Mest var det ju kul.
Vädret suger.
Hejrå.

6 kommentarer:

FLI sa...

Jag fötjänar smisk som inte hyllade dig på din dag igår! Sitter i skamvrån och skäms!

Men i efterskott så vill jag säga grattis för att damen blir äldre

Anonym sa...

Jag måste först träffa dig för att kunna pricka med mina chockladkartonger??? när, var och hur???

Nicole sa...

Oj grattis i efterskott dåra! Hoppas du kommer fram till de va en bra kväll ;)

hanna sa...

men vad var det som inte var kalas då? glömde ni fiskdammen? :O

och hurry curry med sexlagsmojsen nu rååå!!!!

jävla fan alltså. sa...

Grattis i efterskott din vackre fan :) PUZZ

Skinhead Barbiedoll sa...

svarar på resten sen men, hanna:
Ska kirrat idag :D tack för att du påminde mig!