30.5.09

heaven may die above you


Natten till lördag somnade jag sent & fredag morgon var jag trött då jag steg upp efter 6 timmars kass sömn. Men nu har jag varit vaken i 39 timmar & jag är fortfarande inte trött - så det blir seroquel för sömnen inatt. Att inte somna pga överdriven glädjepigghet är inte likt mig. Det brukar bero på ångest & grubblerier & att hjärnan helt enkelt inte kan trots att jag känner mig ruskigt trött. men jag känner mig så jävla pepp & pigg hela tiden nu att jag bah är uppeivarvivarvivarv.

jävligt effektiviserande:)

Men nu ska jag påbörja godnattandet av mig själv så att min hjärna kan fylla på förrådet av ord. & sånt. så att jag kan säga nåt vettigt igen.

7 kommentarer:

Gontanius sa...

Missförstå mig rätt nu. Jag tycker det är jätte bra att du sover men är fruktansvärt uttråkad här och vill ha något och läsa...

Anonym sa...

skicka msn

Skinhead Barbiedoll sa...

Gontanius:
Skriv eget :D

Anonym:
För att?

Gontanius sa...

Haha nja det vet jag inte om jag vill. De få gångerna jag försökt har det blivit stora epos. Som har blivit lika luddiga som mina tankar. Ingen kan förstå vad jag skriver, knappt ens jag själv. Har börjat fundera på om jag är ett oförstått geni eller en svamlande idiot.

Pellefant sa...

gött som potäter att du är glad & pigg, för så uppfattade jag "bekymret" som inte fick dig att sova? :)

Måste ha varit slarvig då jag läst tidigare inlägg? Har något bra hänt lr infann sig den euforin sig helt utan anledning?

åsså vill jag ta vara på tillfället att fjäska för dig genom att säga din blogg är djupt beroendeframkallande!

Nicke Nyfiken sa...

Har du slutat med porr? Gjorde du någonsin en scen med två killar eller tjejer?

Anonym sa...

Jag skulle gärna byta, sömn känns som en sån jävla meningslös grej egentligen. Vore mycket smidigare om man nu skulle ha en rechargeknapp som fyllde en med energi på typ 3 sekunder. Jävla bajssömn som gör att man får lite saker gjort.

Jag läser din blogg via proxy nu. Blogspot är spärrat för kineserna, hahaha. :D
Och så kan jag inte skiva namn/hemsida pga detta but it's Amaia iaf.