29.5.09

piss sl

vad jag gjorde igår:
kom på att jag inte bor i australien så det var kallt på kvällen. sket i att hitta nån att bli kär i för jag kom på att alla ska vara så jävla fula & ointressanta hela tiden så jag köpte en påse godis istället. sen gav jag bort halva till en vän till en vän.

vad som är mest intressant är gårdagens SL-party.
1. skulle ta tåg till psykologen. 3 minuters försening. ELFEL.

2. skulle ta tåg till t-centralen. 12 minuters försening. SPÅRFEL.

3. passerade stationen på väg hem. resenärerna som skulle åka hade 15 minuters försening. VAGNFEL.

4. på väg hem från stan var det ELFEL gällande hela röda linjen. stod ute i regnet å väntade på ersättningsbuss i 20 minuter. sen bah "nu funkar tågen". ....... NÖDVÄNDIGT ATT LURA UT RESENÄRERNA DÅRÅ?!
SKINHEAD BARBIEDOLL
detta gör dikten jag skrev förra sommaren mkt aktuell:
Att kolla upp tider att resa på, för att komma fram vid ett specifikt klockslag är meningslöst ändå. Spela roll om jag har god marginal att vara framme då jag bör, så som ni strular är det konstigt att ingen av er dör. Ni har tillåtits höja priser, sänka standard & funka skit, men än har ingen arg resenär styckat er bit för bit? Det låter jävligt konstigt, jag kan inte förstå, för jag har redan planerat mord & det blir explosioner & ett jävla sjå. Men det är ni värda, all tid det kommer ta, att placera ut explosivt material - ja för det nöjet står jag. & när ni är sprängda & döda som fan, då ska jag pissa på er som om jag vore en urinläckande kran. Jag ska skratta när jag dansar över era sönderbrända lik, jag ska fira eran död med smaskigt wienerbröd på fik. Jag ska banka sönder tågen som aldrig dyker upp, jag ska härja som en sockerdrogad miffig jävla mupp. OK att bussarna till Rimbo aldrig kom i tid, jag tolererade det då men nu är det fan i mig strid! För när jag går miste om ca$h p.g.a. er, då kommer dödligt explosionssplitter vara det sista som ni ser. Jag hatar er.

(tack o lov gick jag inte miste om pengar igår iaf)

2 kommentarer:

Miranda O. sa...

Såå nu har jag fått tag på lite Bad Religion.. hela discografin... tips på vart jag ska börja lyssna? :)

Skinhead Barbiedoll sa...

Miranda O.:
Wiee babe! Nu tycker jag om dig än mer än förr :D du fick ett helt inlägg om det också ;)