3.5.09

15:02.

*SUICIDE LUST*.


*SJÄLVMORDSLUSTA*.

9 kommentarer:

AMAIA LAYLA sa...

MEN NEJNEJNEJ sluta upp med självmordslusta!! Var hellre en dildo eller något, eller använd en, fantisera om en, whatever men ingen självmordslusta. Igår fantiserade jag om att jag knullade ett gosedjur med en dildo som var fast vid den. Alltså om man knullar en nalle med dildo t ex, kan man då säga att man faktiskt knullat ett djur -tidelag-? Eller måste djuret i fråga vara levande för att det ska gillas? Vad händer om man knullar ett roadkill?

Så, nu har du något att grubbla över istället för bittra tankar.

E sa...

Men bästa fina. Lusta får finnas, men våga bara inte för då blir jag arg och jagar dig med chips och krokodiler. Du är för bra för allt. Vi tycker om dig. Jag tycker om dig. PUSS.

Skinhead Barbiedoll sa...

AMAIA LAYLA:
Du behöver inte krisa med utropstecken :D det rä ganska lugnt atm, bah lusten som faller mig på. Jag tänkte klämma ur mig ett inlägg varje gång idag & kanske nån dag frammåt som jag tänker att självmord är ett jävligt bra alternativ. För att inte vara så jävla tyst om det. För det är jag. Jag går i så jävla svarta tankar så jävla ofta men visar så lite. Förövrigt låter din fantasi lite plushie =) googla 'plushie sex'.

E:
Naj just nu är det iaf en skaplig bit mellan lustan & ett agerande på den fronten. Jag är ogärna självmordsimpulsiv.

Kramar på eder! :*

Anonym sa...

Låter fruktansvärt. Jag tror ditt utagnerande i bloggen gör att det är svårare att ta dig ur den onda cirkeln av depression/psykoser. Om nu Tåmmpi inte behöver dig, gör dig av med ditt beroende av honom (om det nu fanns något).

Jag säger det som måste sägas: Du är vuxen nu. Du måste ta hand om dig själv. Kan du inte det så sök hjälp.

Vi läser bloggen för att vi gillar dig och tar del av dina problem men har det nu gått så pass långt att självmordstankar är nära så sök hjälp.

Hade jag varit dr nu hade jag gett dig en fet örfil och sagt åt dig att ta tag i ditt liv. Sen egtt dig en kram

Skinhead Barbiedoll sa...

Anonym:
Där har du fel, bäste anonym. Att skriva i blogg eller textdokument &sv har alltid HJÄLPT mig.

Förövrigt har jag inte det minsta jävla beroende av Tåmmpi men vi har VÄNSKAP så varför ska jag slänga bort den för att vi inte behöver varandra? Måste man behöva varandra för att vänskapen ska vara värd? Det tror jag inte.

Sen förstår jag inte sökhjälp-krejen, som sagt, har du läst bloggen? Jag går på terapi 3 dagar i veckan & utöver det har jag läkarbesök.

& har du läst bloggen så är du fullt fuckin' jävla medveten, om du inte är både blind & blåst, om att jag inte direkt dräller runt & låter ångesten göra vad den vill med mig. Så kom fan inte & säg till mig att ta tag i mitt liv. Sådant gör mig så jävla arg.

Jag testar tamejfan ALLT för att bli frisk & jag har gjort det sedan jag började må dåligt någon gång i dagisåldern. Så kom fan inte & be mig ta tag i mitt liv & påstå inte att du följer bloggen om du inte ens vet vad som står i den. Blir så argargarg.

Anonym sa...

Men på vilket sätt hjälper droger? Förklara hur det får dig att må bättre?

Skinhead Barbiedoll sa...

Anonym:
Ja nu skrev jag ju visserligen ingenstans i kommentaren tidigare att det är DROGER som hjälper mig, men en vacker dag kan du få en redogörelse för allt jag gör, allt jag gjort & hur det hjälpt mig. Men vill du snacka droger så visst, det kan vi göra.

Fick Xanor utskrivet förut & det hjälpte ingenstans, jag reagerade mycket negativt på det. 3 självmordsförsök under 1 vecka & jag blev extra aggressiv, extra ångestladdad, extra allt negativt.

Förra året noterade jag att marijuana fungerar alldeles ypperligt för mig som medicin. Röka lite en kväll & få bättre hanterbarhet på ångesten i ett par månader. Klockrent, tycker jag.

Väldigt skum fråga tycker jag hur droger hjälper.. väldigt många mediciner är ju drogklassade. Eller alla. Fan vet jag, kaffe är ju till & med en drog. Men iaf. My point. Marijuana framför piller (utom sömnpiller) anyday! Just för att man inte behöver ta det varje dag, t.ex. :)

Anonym sa...

Bra svar. Maja är ändå olagligt, knappast gratis. Du badar ju inte precis i pengar. Taskig ekonomi är ju inget som bryter mönstret och gör en glad precis? Kanske ska dra ner på saker är onödigt "lyx"? =)

Skinhead Barbiedoll sa...

Anonym:
Ja för jag kan också erinra mig att jag har sagt att jag är en väldigt legal människa som aldrig skulle bryta mot någon lag eftersom dom är så underbart klokt satta hela tiden, samt jag jag köper den själv. Tänk ett steg längre, för det första. OM jag skulle köpa det själv, skulle det vara dyrare än att köpa mediciner att käka varje dag? Läs igen: röka en kväll = stabilitet i MÅNADER. Herregud. Fatta hur låg kostnad/dag det blir. & det finns absolut INGENTING som gör det till onödig lyx eftersom det funkar fantastiskt bra som stabiliserare. Tycker du andra mediciner också är onödig lyx när dom hjälper människor i livet? Som jag sa tidigare: tänk längre. Gärna längre än vad ett födelsemärke räcker.