6.5.09

SEX LAZY BOYS.


17 days ago. That's how long it is since I last had a stiff cock up my pussy & cum dripping from my lips. During these 17 days I haven't been randy-ready for sex, not once. I've been randy, I've been touching myself, I've been longing for being pressed to the bed & brutally fucked. But I haven't felt *WOAHHH* for this it takes some sex!

Sex is for me the candy of life, so how could this be that I don't feel my pussy's screaming for it? You see, I'm not that kind of girl who's pretty much always ready for sex 'coz my lust drives me to it. I'm pretty much always ready for sex 'coz I love to fuck. It's my hobby. I hate not to have sex. It drives me crazy in a bad kind of way. But not 'coz of my lust alone. If the perfect lust isn't there when sex rumbles into the moment, I make the lust happen if I want sex to happen.

This is why I don't, for me, believe in only having sex when both in a sexual relationship are completely ready. Hard cock & wet pussy, let's get it on! With this I don't mean you should play 'Hide The Sausage' when not willing. With this I mean:
Make yourself willing! If you're interested in getting laid, that'd be. If not: Just skip it. I just think it's so unfair that I always end up being the one making the lust happen & the boys.. they're like.. they can't stand making it happen. It has to be there or else it's no fun.

How lazy.


17 dygn sedan. Det var så länge sedan jag hade en köttpåle inborrad i min hallongrotta & säd droppandes från mina läppar. Under denna 17-dygnstid har jag inte en endaste gång känt mig sexkåtsredo. Jag har varit kåt, jag har tafsat på mig själv, jag har dagdrömt om att bli tryckt mot bädden & brutalknullad. Men jag har inte känt
*WOAHHH* det här kräver sitt sex!

Sex är för mig en av livets smarrigaste karameller, så hur kommer sig att min fitta inte skriker efter snåppp? Du förstår, jag är inte den sortens brud som typ hela tiden är redo för pök för att lusten driver mig dit. Jag är typ hela tiden redo för pök för att jag fullkomligen älskar att knulla. Det är min hobby. Jag avskyr allt detta ickesexande. Det driver mig till vansinne på ett dåligt vis. & detta beror inte på lusten enbart, som sagt. Om perfekt sexlusta inte finns där när samlag dundrar fram & begär plats vid ett ögonblick, då ser jag till att lusten sker om jag vill att sex ska ske.

Detta är orsaken till att jag inte tror på att för mig enbart ha sex då båda parterna i en sexuell relation är übersugna. Hård kuk & plaskfitta, låt oss älska! Syftar inte på att man bör leka 'Gömma Korven' om man inte är villig. Syftar på att: Se till att bli villig. Om du är intresserad av att ligga lite, d.v.s. Om fallet så äro icke: låt bli. Tycker bah det är så sablars orättvist att det alltid är jag som är den som gör sig själv villig & pojkarna.. dom bah.. dom står inte ut med att skapa lust. Den måste finnas där eljest är det inte skoj.

Sådan lathet.

8 kommentarer:

Fejdan sa...

Höjden av lathet. *håller med*

Skinhead Barbiedoll sa...

Fade.:
Sex är ju i&försig jävligt svettigt om man är juckande man, men.. shit så KUL!

Citrin sa...

Så sant! Om jag skulle vänta på att kåtheten slog till av sig själv skulle jag väldigt sällan få ligga... Och det går ju inte för sig. :)

Skinhead Barbiedoll sa...

Citrin:
Nej vad ska man göra undertiden man väntar? Skala apelsiner? Bygga tegelhus? Trampa vindruvor? Då lockar då sex mer.. :)

Mysmasken sa...

Det ligger nog något i det... Min karl är en sån där lat jävel... Nada sexlust, jag blir tokig...

Prinsessan av Sylt sa...

men va, nej, sex blir bara så lätt enformigt. orka rutinsex x( jag strejkar, e biinge pippa förrän han smiter från jobbet och våldtar mig. jag protesterar. ofta en kvällsboner i sänghalmen är spännande, jag har träffat den hundra gånger förr. ge mig klockan-tre-på-eftermiddagen-kuk. eller varför inte mitt-i-maten-kuk.

Lil Lina sa...

100% klockrent! Det stämmer!

Heidi Von Bärsen sa...

Mmmm....kuk! Jag har svår jävla abstinens! *Klättra på väggen*