11.5.09

TURN 22 IN PICTURES.





13 kommentarer:

Daphne sa...

LOVE the one of you jumping! can I post it on my blog with a link to your shizzlleee-blog?! mondayhugzz

Skinhead Barbiedoll sa...

Tjilli:
Yeah Candy took the picture in the right moment =) yez u kan post it:) *hugs*

izabelle sa...

Jag var nog tvugen att göra mer än så för att förstå att det faktiskt var så. helt jävla underbart! Sen hur länge det nu varar är ju en annan femma. hihi <3

Gustaf sa...

Ni har väl inte glömt min chatt? Fan! Blir så jävla arg! Men du är söt.

www.vonheiding.blogspot.com

Bella sa...

HAHAHAHA, I was extremley(?) confused when I saw a coment from a "Izabelle" xD Mohaha. Lovley dress in one of the pics darling :)

Var jag tvungen att skriva på engelska eller var jag bara pinsam nu?

Skinhead Barbiedoll sa...

izabelle:
Let us hope LÄNGE:)

Anonym:
Hej tack för din bloggreklam men nej tack.

Gustaf:
Chat är väl lit väl retro isn't it?

Bella:
Nej du var jätteduktig ;)

Incka sa...

Wie, snyggt att du svävar! :)

sandra sa...

åhh din klänning var ju hur fin som helst. bra att du hadde den :)

Sofo sa...

Helvete vad du är HET!! :)

helene sa...

hej skinheadbarbie.. duuu
jag e så slö av mig. igår kom jag iväg till brevlådan så idag eller imorgon kommer din födelsedagsgrej...

pusspådig

miri sa...

ohhhh, så fin du är i den där blomsterklänningen. vavawom!!

Ljuva duvan sa...

helvete kvinna! du blir tunnare & tunnare & dina läppar större & större!

Skinhead Barbiedoll sa...

Incka:
Jupp, I was flying!

sandra:
Fast detta var inte födelseklappsklänningen utan en annan som jag kirrade från indiska :)

Sofo:
Man tackar man tackar.

helene:
Öppnade din present igår, tack som fan :D ska blögga om den hihi

miri:
Den kändes lite som en sån där klänning som man kan vara fin i :D tacksåmkt.

Jacqueline:
Haha fast det är lixåm tvärtom :D läpparna börjar sina & jag har aldrig varit så 'fet' som jag är nu. Med fet menar jag såklart inte att jag tycker jag är fet men öhh.. ja.. större än ever iaf.