29.5.09

BAD RELIGION.


Mo ska nu grottan ner sig i Bad Religion & undrade lite smått var hon skulle börja. Eftersom jag är av ett lite kräset slag orkar jag inte ha med andra låtar än artisternas BÄSTA. Jag slänger låtarna som inte håller måttet, även om det inte alltid är något större fel på dom. Men bara det bästa ska få plats & på bilden ovan kan vi skåda vilka låtar med Bad Religion jag håller som favoriter. American Jesus får till & med ett hjärta för det är min absoluta älskling. En av mina absoluta låtälsklingar överhuvudtaget.

fan måste bah påpeka att jag har fler bad manners-favvisar än det där, men dom ligger i en annan mapp. har inte sorterat allt än.

7 kommentarer:

Gontanius sa...

Såg du manners på Bullret?

Skinhead Barbiedoll sa...

Gontanius:
Oh ja! men jag var besviken över att Buster hade gått ner i vikt =(

Gontanius sa...

Haha jo men han kanske inte riktigt vill gå samma väg till mötes som Herr Dredd. Men jag tyckte spelningen var grym jag hatar att Madness (mina husgudar) lirar på hultsfred, kan göra mycket dumt men hultsfred är ett ställe jag inte tänker sätta min fot på. Bullret RIP

Skinhead Barbiedoll sa...

Gontanius:
Spelningen var bra, så vitt jag minns, men inte grym fast jag tror det berodde på att jag blev på dåligt humör för det kom nån jävla vakt & sa att jag var tvungen att ta på mig en top eller lämna området =|||||||| & jag orkade inte börja tjafsa för Bad Manners var viktigaste bandet för mig på festivalen & jag pallade fan inte missa dom. :'(

Miranda O. sa...

GAH! Ett helt inlägg! :O
Jag är hedrad! :D
Wow. Tom på ord.

Här ska lyssnas!

Sheeeeeeeiiit alltså :P

Tack du :)

V.Le Rösz sa...

That'll Do Nicely Son är min BM-favvis alla kategorier.

Eftersom jag inte hör till Bad Religion-fanskaran men gillade Generator när det begav sig (& framförallt Atomic Garden), kanske det kan vara en tänkbar ingång?

Gontanius sa...

HAHA var det du!? jaha där ser man, man lär sig något nytt varje gång