11.5.09

TO DO MONDAY 11.

To do today:
[_] Buy ticket to Peace & Love.
[_] Try to sell some hamster kidz.
[_] Get to know my new camera.
[_] Write.
[_] Clean my computer.
[_] Paint.
[_] Find some old texts about why it should be legal to buy sex, & E-mail them.
[_] Fix with pics.


Att göra idag:
[_] Köpa Peace & Love-biljett.
[_] Försöka sälja några hamsterungar.
[_] Lära känna min nya kamera.
[_] Skriva.
[_] Städa min dator.
[_] Rita.
[_] Hitta några gamla texter om varför sexköp borde vara legalt, & E-posta dom.
[_] Fixa med bilder.

9 kommentarer:

FLI sa...

Jag ska köpa mina biljetter på fredag då lönen kommer in :)

Dajnajs Dellinore Nisan Denise sa...

Ahh det kan börja snöa så man kan åka snowboard.. =)
Dååååå kan man snacka om fint väder =) Slippa skit pollen och dylikt.. Ha det bäst =)

Skinhead Barbiedoll sa...

FLI:
Mumma för Peace & Love-biljetter =D

Dajnajs Dellinore Nisan Denise:
NEJFYFAN!!!!

Prinsessan av Sylt sa...

jag har precis köpt biljetter till Roskilde ^^, det var inte nådigt för plånkan.

skicka texterna till mig med? :D

Skinhead Barbiedoll sa...

Prinsessan av Sylt:
Nej festival är fan inte billig skit. :( Haha vafan sitter du & tigger måndagsdebattnöje? =D Men det skä jag fäään göra! Maila dig också, alltså, bah för att du är du lixåm :)

Anonym sa...

Tror minsann du petat i det ämnet förut, köpa sex alltså. Varför ligger det på din dagordning? Har du pengar över och vill investera dom? :)

Tycker faktiskt oxo det skulle vara legalt, samtidigt skulle jag inte klara av att betala för det. Skulle kännas lite lågt att behöva slänga fram flis för bäver så att säga...

Men tror det finns dom som vill jobba med det utan påtryckningar, att det finns marknad råder ingen tvekan om.

Skinhead Barbiedoll sa...

Anonym:
ja precis, det är just det att jag petat i det så mycket så jag har massa texter drällandes i datorn så jag ska skicka dom till en bryd som gör ett arbete om detta ämne så hon kan se mina reflektioner gällande det hela :)

Incka sa...

Jag vill också till P&L, men det blir väl in my dreams :P

Thompi sa...

jag va halvt säker på att kameran skulle stå orörd i ett år ,ja.
Blev hemskt glad när jag såg att den ingick i din dagsagenda! Hoppas du kommit/kommer så långt! PÖSS!