11.5.09

SAD WITHOUT A REASON.

I feel sad, without a real reason. What are usually the reasons for being sad without a reason? I'm tired, could it be that? Been a couple of nights since I slept well. Could it be I've got tears to cry that I didn't cry when I needed too? Or maybe PMS, I wonder when I had my period.. What can it be?


Jag känner mig ledsen, utan riktig orsak. Vad är oftast orsakerna för att vara ledsen utan orsak? Jag är trött, kan det vara det? Var en del nätter sedan jag sov gott. Kan det vara att jag har tårar att lipa som jag inte lipade då jag behövde? Eller kanske PMS, jag undrar när jag hade mens sist.. Vad kan det vara?

3 kommentarer:

Candy sa...

Tyvärr har jag ingen aning, eftersom jag också har problem med att jag känner mig ledsen utan att veta varför. Men det låter ju logiskt att det skulle kunna vara nåt av det du skriver. Eller så kanske du undermedvetet oroar dig för nåt, det har bara inte kommit upp till ytan än.

Prinsessan av Sylt sa...

sånt suger. känner på mig att det kommer bli så snart för mig med. men då kan vi vara ledsna tillsammans. delad sorg är halv sorg, eller hur lyder det? :b

Mike sa...

Blir så, man e deppig ibland fan vet varför. För mycket tid att inte göra något speciellt är en orsak för mig, tänker för mycket. Ah grilla något gott och drick någon öl och var ute i solen så fixar det sig litta...typ