23.5.09

zven.

Senaste 35 timmarna har jag ätit en banan, lite yoghurt, flygplansfrulle, en ask salmiakki, en lakritspipa, tre kolor & ett 3/4 paket nudlar.

Så jag känner lite att.. nu äre fan dax för matköp & efterföljande intag!
Men jag skulle ljuga om jag sa att jag har aptit. & jag är inte en sån som ljuger.
Några macadamia ska jag väl lyckas klämma ner ändå..

MEN IAF!!!!!! Jag klarar verkligen inte av blogspotdesignande, någon som ids hjälpa mig med hur jag ska göra för att fixa egen bakgrund från bild, till nya bloggen? Jag bah lyder alla råd för hur man ska göra men det funkar fan inte, så jag antar att jag är CP.

Men hjälp vore trevligt.
& du ska vara någon jag litar på.
Typ en stammis.

5 kommentarer:

Joshua_Tree sa...

Jag skulle gärna hjälpa dig men jag är rätt dåligt insatt i hur blogspot fungerar nuförtiden. Har kört Wordpress i flera år nu. Jag är bäst på att visa saker hands on (vilket ger lite utrymme för trial and error också) men det är ju lite svårt online sådär. :)

Anonym sa...

Jag vill ha dig som flickvän ;D

chrille sa...

Kolla in min nya grymma grej..."Coverama"... :D

chrille sa...

beroende på din "betalning" så kanske jag kan hjälpa dej me div. design :D

Incka sa...

Det är blogspot alltså? Tyvärr har jag dålig koll på just hur blogspot funkar.. Annars är jag väl rätt okej med webbdesignande. Finns det någon css-fil som man får redigera i? För isf är det inte så svårt