11.5.09

BLONDINBELLA'S FUR STALL.


I dreamt that I was walking around a market. Blondinbella sold fur in a market stall. She looked scared when she saw me. I was gonna have a little chat with her. Not about the fur, that I couldn't care less about. Probably about why she despises poor people. Woke up before any fun action begun, though.


Drömde att jag traskade runt på en marknad. Blondinbella sålde päls i ett marknadsstånd. Hon såg pissrädd ut när hon såg mig. Jag tänkte samtala lite med henne. Inte om pälsen, den kunde jag inte bry mig mindre om. Troligtvis om varför hon föraktar fattiga människor. Vaknade dessvärre upp innan någonting roligt skedde.

9 kommentarer:

JHNA SUGARFUCK sa...

11e juni tar jag studenten dude. Kom o gratta. O grattis i efterskott baby.

Rebecca sa...

Bums i säng me dig,vill höra ett roligt slut på denna dröm!

MLY sa...

kommer så väl ihåg när hon skrev det där inlägget om mjukisar och fattiga. Fy vad arg jag blev på denna hemska människa.
Hade ju varit bra om du drömt vidare så man fick veta vad som skulle ske i drömmen!

Heidi Von Bärsen sa...

Alltså...allt som har med den där Wannabe-Aristokrat-Apan att göra får mig att bli läskigt mordisk!

Prinsessan av Sylt sa...

hon är ju skogstokig ^^

Lil Lina sa...

''jag föraktar människor med mjukisbyxor'' Tur att en sån begåvad änniska är med i MUF, skönt att hon hittat hem!

TERRE sa...

tappad i asfalten.. åååhh.. hjelp... :´(

Mike sa...

ahh vill ju höra mer om drömmen!
Dröm mer!

Dennis sa...

Blondinbella har ju så rätt. Hatar folk som går med mjukisar i skolan eller på andra platser där det är andra människor runt omkring. Ha det hemma men för fan inte utanför.

Tack och hej tror du är ganska snygg vill du gå på dejt ?