30.5.09

you don't even know the point.


såhär ser party ut. hon ska demonstrera idag. andra människor som inte vill ha djur på mackan eller vad det nu handlar om kan ju joina henne.

när jag öppnar min nya blogg kommer ni att mötas av ett JÄVLA mastodontinlägg.. närmare bestämt närmare 250 stycken boktext! (ska fösa in bilder i skiten också så det inte ser ut som en mur, dock). förra året lät jag ju min rara fanskara smaka på en del ur min bok. nu ska ni få smaka på hela jävla skiten jag skrivit hittills.. dvs textinnehåll från företiden samt eftertiden. men texten är inte riktigt klar än.. därför är sidan heller inte öppnad u c.

lär inte vara någonting ni tar er igenom under en bloggrunda iaf ,)

fantastiskt att gå igenom texten nu.. jag är så jävla annorlunda. en ÄNNU bättre människa än förut! förut var jag så jävla hämndlysten & arg & våldsam. jag är fortfarande arg i&försig men bättre på att vara likgiltig inför as. & kär var jag. & jag älskade människor. & i behov var jag.. visserligen inte i texten men i återblick. jag tycker det är skittråkigt att jag inte klarar av att vara i behov längre, för jag tycker faktiskt att ömsesidigt behov är jävligt vackert. & kärlek är jävligt vackert. jag läser min text & ser dom olika etapperna då jag frös till allt mer.. det är lite obehagligt.

men fan jag skriver inte i word iaf för jag har inte sån där kod man måste ha för att använda word (om nån orkar fixa till mig vore det DIAMANT VÄRT!!!). så jag skriver i tattriga textdokument.. men undrar.. hur många a4 sidor är 250 stycken, cirkus?
en till fråga: om man vill ha ickeklickbara bilder i sina inlägg, hur gör man då? klicka är för mesar. & finns det möjlighet att öppna länkar i nytt fönster? är ju så jävla gay när man trycker på en länk & sidan man kommer från försvinner :'( i övrigt är min nya design JOBBIGT snygg. värsta rainbowish.


såhär ser min sötsyster ut. hon är det närmaste jag kommer att älska någon så därför tycker jag hela tiden att ni ska gå in på hennes blogg å kommentera å ha er, för hon blir så glad då & jag vill se henne glad =) iofs får jag inte se henne eftersom hon bor i boden men hon kan väl lägga ut en glad bild eller nåt.. eller låta glad i telefonen.

5 kommentarer:

Anonym sa...

fy fan va läcker hon är, kan inte sluta runka av mig o köra med fleshlighten från intimprylar.se under tiden jag ser henne i porrfilmen älgjakten!!!!!

hoppas hon blir medlem på livejasmin.com någon gång, så för hennes del hon tjänar mer pengar på att knappt göra något och för att lusta oss alla killar o män med hennes skönhet.

Skinhead Barbiedoll sa...

Anonym:
vad är en fleshlight? :O

ToHell sa...

Men NEJJJE! En Word-kod är INTE diamant värt! Det finns två sätt att bli av med datorproblem, det första och viktigaste är att göra sig av med Norton - om inte det hjälper så är steg två att göra sig av med så många Microsoft-program som möjligt. Då ska du väl inte komma här och BE om problem?!

Det du vill ha är OpenOffice! Det hämtar du på http://sv.openoffice.org/ och där ingår ett ordbehandlingsprogram som är precis som Word (även filkompatibelt osv.) med den lilla skillnaden att det FUNGERAR! Och anledningen till att det fungerar är att det är gratis och fritt så att, precis som med Linux och Wikipedia, om det någonsin uppstår en brist är ALLA genast där och vill fixa till det istället för att man, som stackars Microsoft, måste förlita sig på en liten begränsad skara dedikerade programmerare.

(och om du vill att hela världen ska bli lika underbar, välfungerande och människovänlig som Linux, Wikipedia och OpenOffice, så kan du passa på att rösta på Piratpartiet! ;)

K sa...

Japp det gr att ha icke-klickbara bilder, och/alternativt det går att göra så att klickbara bilder/länkar öppnas i ny flik. Men jag vet bara hur man gör det på webblogg, vet inte om blogspot funkar lika =)

Anonym sa...

FLESHLIGHT - En nyhet som snabbt blivit den mest sålda sexleksaken för män
i världen! En masturbator i ett mycket töjbart och högkvalitativt material,
patenterat med namnet "Real Feel Super Skin®". Materialet ger som namnet
antyder, en fantastiskt realistisk känsla!

http://www.intimprylar.se/Shop/Page/Art/pgArtItem.php?iId=1913

här är en fleshlight, denna modellen har jag :) underbart att leka med den och fantisera om älgjakten :)

har du msn? langa :)