10.5.09

SOMETHING'S MISSING IN MY LIFE & IT'S CALLED 'A DICK'.


All men who'd like to put theire hands down my pants should E-mail me at SkinheadBarbiedoll@live.se & bring me something that makes me think they're desirable. I want someone desirable down my pants. You all know what I want so don't come to me with your naziness/tribalness/bratness.. Just bring me it. & with it I mean something special, not sex. All of you who says 'It' about fucking.. don't you even mind mailing me. I need someone who's worth what I give - & wants it.


Alla snubbar som vill stoppa sina händer innanför mina mjukisbyxor borde E-posta mig på SkinheadBarbiedoll@live.se & komma med någonting som gör dom, för mig, åtråvärda. Jag vill ha någon åtråvärd innanför mina mjukisar. Ni vet alla vad jag vill ha så kom inte till mig med någon nazistighet/tribalighet/bratighet.. Bara ge mig det. & med det menar jag någonting speciellt, inte sex. Alla ni som säger 'Det' om att knulla.. bry er inte ens om att posta till mig. Jag behöver någon som är värd vad jag ger - & vill ha det.

14 kommentarer:

FLI sa...

High five för inga tribaler

Skinhead Barbiedoll sa...

FLI:
Det är GIVET.

Miranda O. sa...

Nästan så man borde mejla ;)

...fast dick var det ont om här. Fan :P

Skinhead Barbiedoll sa...

Miranda O.:
Nä utan den där staven till köttbit så kommer man inte långt med mig :D *DRÖMMER MIG BORT TILL KÄNSLAN AV EN HÅRD KUK MOT HÖGRA SKINKAN*

Prinsessan av Sylt sa...

fan vad snygg du är.

Skinhead Barbiedoll sa...

Prinsessan av Sylt:
ZNEL KISE DU ÄR. Det är byxorna som göre! tack :)

ELIN sa...

Är brallorna från en svunnen fotbollskarriär? Just wondering, för jag hade också nummer 11 i min svunna karriär.

Skinhead Barbiedoll sa...

ELIN:
Stämmer bra det! =) Detta bevisar att enbart bra människor bär #11.

marychain sa...

åh så fin bild.
tycker dock inte blondinbella kan jag ana!!!!

Thompi sa...

i all hemlighet tycker jag killar som nappat på detta inlägg ska maila mig med frågor om do's and do not's, samt en 100:-sedel

jag lovar att svara sanningsenligt, och intäkterna går oavkortat till nånting bra!

Skinhead Barbiedoll sa...

marychain:
Blondinbella är bara avundsjuk på mina mjukisar :)

Thompi:
Det är ingen som har mailat mig! Men vi kan gå runt & råna folk så du får 100-lappar ändå? =)

MonKy sa...

What aboot om man är en riktig dick, lagom uppblåst och pompös.
Det är jueh nästan så att man vill maila Thompi istället.
Jag håller på att knåpa ihop en preffentloada åt dig.
vet att jag fått din adress ngnggn men eftersom jag är jag, så ligger den nog fortfarande kvar där jag la den sist, frågan är vart bara....?
eller så skickar du det igen, heltenkelt.

Men om det skulle bli vi så kommer jag slita av dig kläderna och snabbr hysta i dom en min magiska påse med större innandöme än på utan.
Daine kleder e zooo haaaaawwwtt!!!

ordverifiering: 'couse'

farah sa...

men åh! snygg!!

Anonym sa...

men du är så jävla vacker jämt och jag är sååå avundsjuk på dig. fast på ett bra sätt ;P