1.5.09

JAG ÄR DEN LYCKLIGA HORAN.


Just me complaining in Swedish only.


*HÖHÖ*.. men kom igen! Googlade min bloggadress idag för att skåda hur resultatet såg ut. Det var föga spännande, men självfallet lyckades man hamna på Flashback. Vafan man än googlar så leder alltid vägen till Flashback. & varje gång man hamnar där & är en del av ämnet så upplever man det hela lika skrattretande. SkinheadxBarbiedoll.blogg.se var min 2:a blogg så som vanligt kan alla bah knipa käft eftersom ingen uppenbarligen vet någonting & det är en ruggigt stor skillnad på att smaska på knark ibland & på att vara beroende. Alltid lika inte uppfriskande att stöta på dårar som inte har hjärnkapacitet nog på att se skillnad på bruk & missbruk. Just nu i detta ögonblick känner jag att ni är för dumma för att leva. Kan jag avstå en smutt på en bong? Absolut, inga problem. Kan jag tacka nej till en chokladkaka eller en påse chips? Inte alltid. Det är fan så mycket svårare. Så. Knip. Käft. Snorungar.

Jag skulle bli en mysig diktator, tror jag.. Skulle slakta alla som är för dumma för att vara medvetna om att dom inte är bättre människor för att dom väljer att dricka en drog som är farligare än vad braj är. Dom är bara dummare om jag nu ska vara på det viset. Fast det beror ju såklart på vad man vill uppnå. Men nu ska jag sminka mig lugn.

12 kommentarer:

queenie sa...

flashback är så underbart lamt. blir lika irriterad varje gång jag hör att någon kompis kille sitter där och glor. typ dumpa honom? nu.
stå på dig.

Skinhead Barbiedoll sa...

queenie:
Ibland finns där vettigheter men oftast bara svettigheter *POET*. Det är ju mest så jävla.. skvallerkärringssittning. :|

Mysmasken sa...

Haha, jag älskar Flashback. Det enda forumet där man kan faktiskt får ha en åsikt som går mot strömmen, utan att det blir ett jävla ramaskri.

Miranda O. sa...

Flashback är ju sidan där alla blir mytomaner, rasister, kvinnohatare, manshatare... osv osv osv osv osv..

Konstigt att ett forum som ska vara så öppet gör folk så trångsynta?

K sa...

Är inte butter/bitter över samma ämnesområde men jag känner väl igen tanken att vilja ta dö på alla idioter som inte är lika klok som man själv. Inte pk, inte schysst, men det skulle vara jävligt skönt! =D (inte själva mördandet då utan afterwards)

marychain bloggsarebn sa...

ååh jag blir så ARG ARG ARG..
VADFAN vadå hora
vafan vadå åååååååh
det är fan ens egen jävla kropp och sex är fan samma sak som att borsta tänderna, alltså lika vanligt!!ingen big deal!!
VÄRFÖR ska man bli kallad för hora när man sysslar med porr?
sex är en naturlig grej och om inte porrfilmerna skulle finnas ksulle säkert 50% av alla bångstyriga männ gå ut och våldta i skogen istället, så egentligen gör du dem en tjänst.
ååh

Sessan sa...

väl talat syster!

Heidi Von Bärsen sa...

Det där med diktator lät jeflit vettigt! Bara jag kan flörta mig in i royaliteten och bli din typ rådgivare..eller skvallerbytta eller nått..eller jag vet..jag kan bli din BÖDEL!! >:D mwhahaha!

Skinhead Barbiedoll sa...

Mysmasken:
Synd att det känns som att det allt som oftast används som skvallerhörna för efterblivna istället för åsiktsvädrande.

Miranda O.:
Ja verkligen skumt, vad händ med dah open minded spirit? :S

K:
Ja lixåm, ibland så orkar man höra på folks dumheter & bah sucka lite trött men sen är det alltid någonting som får hinken att rinna över & man bah "MEN NU KOMMER JAG MED KNIFVEN!"

marychain bloggsarebn:
Fast ordet hora är no big deal för mig & jag tycker att porr är prostitution fast på film (så prostitution borde jö också vara lagligt) så jag bah chillar. Däremot är det tråkigt att inskränkt folk så tvunget måste använda ordet hora om dom ska snacka om mig. Jag är ju i första hand människa & överhuvudtaget är jag andra saker mer än vad jag är hora. Detta horeriupprepande känns då rätt så lamt. Bah "Ursäkta, det finns mer."

Sessan:
*MOTTAGER JUBEL*.

Dirty Eddz:
Åh ja! Ska designa en bödelklädsel som ska passa dig perfekt!

Miranda O. sa...

Du är så klockren!

"Bah "Ursäkta, det finns mer.""

:D

Vilket härligt citat att vakna till! :)

marychain sa...

ja men endå , precis som att hora är det enda som sammanfattar din person. som att det som beskriver dig är ordet hora, när du är så mycket mer. att ha sex är ju likavanligt som att du borstar tänderna eller kissar å bajsar , folk skulle ju reagera mer om du blev kallas tandhygiens-galningen marielle eller kiss och bajsdrottningen!! hahah asså jag försöker förklara hur jag menar...
alla är vi horor egentligen, vi jobbar för pengar. bara att vi jobbar på olika sätt. buu!!reinfelds små horor!! fast jag måste ju uteslutas, jag är ju arbetslös hahahah
arg!!! och lite glad å så resten är hemligt

Skinhead Barbiedoll sa...

Miranda O.:
haha godmorgon på dig där :D

marychain:
presajsly, dom gör e nsån jävla deal av det. Penetrering lixåm, att det ska bli sånt liv!