1.5.09

DAH SÜPER MONTH!


Welcome to May.


Välkommen till maj.

10 kommentarer:

TERRE sa...

varför är det super? :^P

Skinhead Barbiedoll sa...

TERRE:
Det är the TRUE vårmånad & jag fyller år (mest important) =D

Daphne sa...

thanks darling!

Skinhead Barbiedoll sa...

Tjilli:
*YEAH!*

Heidi Von Bärsen sa...

Fan vad gött!
Jag fyller också år i maj! =D

Skinhead Barbiedoll sa...

Dirty Eddz:
Det är för att vi är bäst!

queenie sa...

bah grattis i förskott :] oxe?

Mysmasken sa...

De där sura kastanjerna är tamejfan den bästa uppfinningen sen skivat bröd! Skicka, please. Tack. :)

Skinhead Barbiedoll sa...

queenie:
Jupp! Fast mental vädur.. dvs väduren passar mig fan så mkt bättre ;D

Mysmasken:
Kan skicka i drivor! Om jag skulle ha några, jag fattar nämligen inte krejen med dom :o

Aurosia sa...

Är det bara jag eller har du format de där till en gubbe? :)