1.2.09

BUTT SIZE = SMALL.


The winner of the [BUTT SIZE] guessing contest was Tåmmpi.. *BORIIINGIKNOW*.

Congratulations, Tåmmpi! Here's your poem:

If You Were A Worm I'd Want To Be A Worm Too,
Just For The Sake Of Sleeping Next To You.
This May Sound Odd & A Little Strange To You,
But This Wormish Little Poem Came To Me Like A Bolt From The Blue.
At Times I Do Dislike You, At Times You Make Me Wanna Cry,
But Many Times When I Feel Joy You're The Reason Why.


Snälla rara, det blir inget svenskt här.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Japp, Ginger är med i originalinspelningen men live har jag för mig att de använder Amir Chamdin från Infinite Mass duvet, ialafall på nåt Hultangig de hade där de lirade den.

Och minns fan inte vilket år det var, men 2004 var mitt största groupieår så det kan ha hänt att det var då. Did you see me? :O

Skinhead Barbiedoll sa...

AMAIA LAYLA:
Kom att tänka på det nån gång när du pratade om din groupieness, så har jag iaf ett litet minne av när jag & brüdarna jag besökte mässan med stod & hängde vid dah bakre ingång för mitt sällskap hade groupietendenser precis som du :D Var ett annat gäng förutom vi där bak & dom flesta där var mrökhåriga så vitt jag vet & en brüd pratade med oss iaf & sa typ "Aaa jag har faktiskt hånglat med Nicke, fast han har flickvän" eller nåt & jag tänkte bah "& VEM bryr sig?" HAHAHA.. var du in dat crüe? :D Kanske var du som var hångelbryden rent av? ;)

Mika'el sa...

Bra dikt och snygg tjej :)

Anonym sa...

HAHAHAHAHA VÄNTA NU var det dina polare som tog upp Dregenfimpen? XD

Minns att jag o mina 2 groupiepolare stod och pratade med Johan och försökte få en sovplats i turnébussen eftersom första tåget inte gick förrns typ klockan 11, o då kastade Dregen nån fimp som nåt fan tog upp :D

Fast jag har aldrig hånglat med Nicke, han var paxad av en av mina groupiepolare. Det var mest Dregen jag dregglade efter.

Skinhead Barbiedoll sa...

m138ke:
Kittos+spatsiba bah :)

Skinhead Barbiedoll sa...

AMAIA LAYLA:
Låter inte HELT otroligt, fast jag minns fan inte mkt, minns mest att det var kallt & jävligt X| Då kan det ha varit din polare månne som ville impa på oss? =) Så could it be att du var en av dom som satt & lutade sig mot nån vägg & bah *COOLA VI E*. Vi stod också & snackade med Johan men jag minns inte att det var tysen andra människor där men det låter ju inte helt otroligt. Mina kamrater försökte fiska till sig en festinbjudan. Åhhh stackars byb, alla bah kastar sig över dom..

Anonym sa...

JAG VET! Hahaha. Synd att jag var en tönt på den tiden, vi hade liksom vårt gäng o vi skulle va typ -deendaihelasverige- som fick ligga med Backyard, så varje gång det kom in nya tjejer (läs: ni exempelvis) förvandlades vi till dryga groupiemonster o var tvugna att battla er. Annars hade vi säkert kunna ba WORLD PEACE o typ legat med Backyard tillsammans.

O Johan är skön alltså, det är alltid han man ska sikta sig in på när man ska försöka ta sig in Backstage. Hahahaha. ÅH, jag saknar den gamla goda tiden.

Thompi sa...

Nog för att det dröjde sisådär ett kvartal, men det var det fan värt. En så rörande dikt har jag aldrig fått förr!

Enough because to it too a long time about one quarter, but that was that fucking worth. One so touching poem have I never gotten past!

Skinhead Barbiedoll sa...

AMAIA LAYLA:
Ja asså jag ser asfina fredliga bilder i huvudet av hur en BYBorgie utspelar sig på värsta gröngräset, det är blommor överallt (& dom ser tecknade ut) & vi bah "ÅÅÅH VAD ALLA TYCKER OM VARANDRA HÄR!"

Thompi:
=)))<--me doppelhak.

ochjagba sa...

assså aja, jag gissade inte in public men det var ju najs. najs ass.. eller nu blir jag osäker på om jag gissade eller inte.


vem bryr sig.
söta trosor.

Skinhead Barbiedoll sa...

good morning terrorism:
Det man lackar över gällande mina snygga trosor är att dojm bah fä'ller glitter hela tiden *SKANDAL*.