25.2.09

IT'S A BUEAUTIFUL DAY.

I'm in agree with The Liptones Musicvideo. Let's do this! I'm not sure of what this means, I guess it's like, let's do some washing & some cleaning but anyway.. It'll be a good day. If I'm able to breath properly in the afternoon, that would be.

I'll keep ya'll updated concering to trouble with breathing. But 'til then - it's a beautiful day.



Håller gott med The Liptones Musicvideo. Nu kör vi! Är inte fullt säker på vad nu kör vi innebär specifikt, antar att det är typ, kör så det ryker med att putsa & feja men i alla fall.. Det blir en fin dag idag. Om jag är kapabel till att andas utan att hejdas av våndabumlingar i mina lungor i eftermiddag, alltså.

Håller er uppdaterade angående eventuella andningssvårigheter! Men tills dess - it's a beautiful day.

8 kommentarer:

Thompi sa...

hoppas du får en bättre dag än min, iaf! ölen gör sig till känna... with vengeance.

idag hatar jag livet

*pussa på*

Skinhead Barbiedoll sa...

Thompi:
Det är en bra dag du har valt att hata livet på. För jag har maaaaaaaaassa ork just nu att hjälpa dig att inte göra det. i&försig är jag tahandomhjältinna så jag orkar alltid ;) Men just baksmällor är jag ganska kass å¨att läka.. kan erbjuda dig en bakissugning eller nåt bah =/

FLI sa...

Precis, Idag kör vi så det ryker trotts andningsvårigheter. För det skadar aldrig att försöka :)

Skinhead Barbiedoll sa...

FLI:
För mig brukar det dessvärre skada om jag pressar mig själv.. då jag noncgar återhämtning spinner allt bah fortare ner i träsket :O Men det som är skönt är att JA OK dom senaste dagarna har oron oftast tickat ni kring 17-tiden men idag ska jag försöka att inte tänka på det & oroa mig för kvällstimmarna för det står ju inte skrivet i sten att det NÖDVÄNDIGTVIS blir så idag :) Igår var en ganska OK dag med tanke på omständigheterna så idag kan ju bli bättre? :O Så, nu kör vi babe! ;D

FLI sa...

Ibland blir det så för mig också, när jag pressar. Men sen känner jag mig så jälla stolt då jag klarar det ändå. Det känslan är guld!!

Lycka till idag ;D

Skinhead Barbiedoll sa...

FLI:
Får se hur detta artar sig! Mina andningsbesvär har börjat komma tidigare & tidigare nowadays, inte så jättebra tecken kanske :S Vettefan..

Anonym sa...

YAAAY! Liptones-pôjka'! Enligt källor med inblick i de nya inspelningarna kommer det nya albumet bli något i hästväg, går mot mer renodlad andragenerations-ska tydligen (vilket är j-igt goda nyheter i min värld) :D

Anonym sa...

haha jaaaaaaa för fan, om jag blir påkörd så ere ju bara bra