13.2.09

WHAT MAKES YOU THINK PSYCHOSIS IS APPEALING, ANYWAY?


Remembering [THE HORRIFYING CHAIR-HALLUCINATIONS] & [MY MORNING IN HALLUCINATIONS & SEX]? I asked my psychologist if hypnagog-/hypnapomp hallucinations more easily appeared during periods of stress & anxiety & she said " & Yesss, my preciousss".. Well, she could have!!! But I'm pretty sure I heard her say "Absolutely". As suspected, then. 2 days before [THE HORRIFYING CHAIR-HALLUCINATIONS] this [I'M BROKEN LIKE THE WINDOW IN THE HOUSE WHERE I USED TO LIVE]-thing happened, as a result of me having a really fucked up panic attack & you know what? My panic attacks are totally crazy! They explode in my mind & fucks it up even more. No wonder I hallucinate - my brain is a fuckin' mess.

I hallucinated this morning. Heard the sounds of a schoolyard where children were laughing, playing & loudly repeating "
Bullying, bullying, bullying, bullying". Then the kids disappeared & I felt randy. Not 'coz of the kids, but 'coz hypnagogs are like aphrodisiac.. I don't know? It just happens every fuckin' time I've got 'em! I was trying to pull of some fake sex & made Tåmmpi appear *PRO!!*. I sat up, he stood in front of me & I was like "Can I be you little whore?" & then, when I was just about to have fun, the hallucinations stopped.

Fuck it..!



Minns ni [THE HORRIFYING CHAIR-HALLUCINATIONS] & [MY MORNING IN HALLUCINATIONS & SEX]? Frågade min psykolog om hon trodde att dessa hypnagoga-/hypnapompa hallucinationer fick lättare att bita tag i mina mornar under perioder av stress & stark bävan & hon sa "Yesss, my preciousss".. Jaja, men hon hade kunnat säga det! Är dock rätt så spiksäker på att jag hörde henne säga "Absolut". Min misstanke, alltså. 2 dygn innan [THE HORRIFYING CHAIR-HALLUCINATIONS] skedde denna [I'M BROKEN LIKE THE WINDOW IN THE HOUSE WERE I USED TO LIVE]-krejen, som ett resultat av en överjävlig panikattack, & vet du vad? Mina attacker är fett psykade! Dom exploderar & skadar med missmodssplitter mitt inre. Inte undra på att jag hallucinerar - min hjärna är en jävla kaosbit som ständigt behöver lappas om efter att gamla sår rivits upp eller nya påbörjat en blodig resa i förödelsens mörka tecken.

Imorse hade jag hallucinationer. Ljudet av en skolgård där barnen hoppade hopprep, lekte, skrattade & högt & tydligt upprepade "Mobbning, mobbning, mobbning, mobbning". Sedan tystnade skolbarnsoväsendet & jag upplevde pilskhet krypa fram i min slida. Inte på grund av barnen, utan för att hypnagoga är som afrodisiaka.. Jag vet inte? Det bara händer varje jävla gång jag har dom! Försökte fixa mig lite låtsassex & frammanade Tåmmpi *PROFS!!*. Jag satt upp, han stod framför mig & jag bah "Kan jag vara din lilla hora?" & sedan, när det roliga förhoppningsvis skulle börja, upphörde hallucinationerna elakt nog.

Fuck it..!

10 kommentarer:

Anonym sa...

GAH jag hinner inte läsa det du skrivit för mitt batteri dör och jag är i äckelHeathrow där man inte får röka o sånt! :/ Men håller med, det här kommer typ bli värzta dokusåpan lixom!

Skinhead Barbiedoll sa...

AMAIA LAYLA:
Du har det bra du hör jag ;) Men nu äru på väg iaf, så det lär ju vara lagom jävla skönt när du är framme & bah ska börja bearbeta det nya i att vara på en helt annan plats like a lång tajm :O

Anonym sa...

Det är nog som ärtor och morötter, det låter inte så gott, men passar bra ihop! ;) I guess... kissikiss

Skinhead Barbiedoll sa...

Susie Kate Mela:
Kan ligga sanning i det där =)

Anonym sa...

nja godis i all ära, apoteket skulle nog vara roligare.. eller en combination av godis och apoteket.

Skinhead Barbiedoll sa...

Denise:
NEEEEJ fuck pills!

ochjagba sa...

åhmeh åååhh, värsta störande. typ som när man vaknar ur en sexdröm (visserligen våt). så jälla störitt! =(

Anonym sa...

NU hann jag. Och jag blir lite avis på hallissex, har aldrig haft det men jag kan hålla med om att det låter jävligt upphetsande. På nåt konstigt sett. Surreal but fucking HAWT typ. Hoppas du får fler chanser, eller nåt sånt.

Anonym sa...

Men du, dom där hallisarna lät sjukt ekliga :o

Skinhead Barbiedoll sa...

good morgning terrorism:
& jag har SÅ sällan bra sexdrömmar, eller sexdrömmar överhuvudtaget, så då lackar jag!

AMAIA LAYLA:
Nej det är ju lite spesjäll med hallissex.. jao jao. En gammal polare hallucinerade undertidne hon hade sex en gång så hennes ligg blev till en annan kille (som hon hellre knulalt t.om). Också en form av det =D

Sofia:
Det kan dom verkligen vara!