1.2.09

I'M BROKEN LIKE THE WINDOW IN THE HOUSE WHERE I USED TO LIVE.

It was an accident. I was gonna wreck my chair, but the window got in my way. It, *EHHRM*, broke. So I fixed it with tape & papers & it was like *HOTHOTHOT*. I'm so handy I just gotta love myself *DANCING LIKE A HOE*!

I hate windows.


Det var en olycka. Jag tänkte slå sönder min stol, men fönstret kom ivägen för mig. Det, *EHHH*, gick sönder. Så jag lagade det med tejp & papper & det var typ *HETTHETTHETT*. Jag är så händig att jag bah måste älska mig själv *DANSAR SOM EN HORA*!

Jag hatar fönster.

9 kommentarer:

Mika'el sa...

Haha, fan vad jobbigt. Är inte sånt dyrt att laga redigt? :S

Skinhead Barbiedoll sa...

m138ke:
ja & det känns så JÄVLA gjort att betala massa dyra fönster, senast var Bergshamra år 2006 *BLIR NOSTALGISK*. Men jag har en plan =)

Mika'el sa...

Haha, hur då? Om man får lov att fråga ;P

Skinhead Barbiedoll sa...

m1238ke:
Det är en sån där typisk krej som är min hemlis just nu :D

Mika'el sa...

Haha, okej. Fan vad fyndig man kan vara xD

Anonym sa...

Oh noes! Hoppas det inte blir alltför kallt!

Skinhead Barbiedoll sa...

m138ke:
Ja nu sitter du där bah "fan va mystiskt.. måste kolla bloggen massa & se om hon avslöjar nåt!!"

Incka:
Det som jag finner vara något förbluffande är att det är VARMARE nu =S Lite papper på fönster är tydligen the shit!

Anonym sa...

du kommer frysa ihjäl kvinna!

Unknown sa...

haha, klockrent! ;)