20.2.09

MY FIRST TATTOO.


Zyklone wanted me to flash my tattoos! This one was made in august 2005, by Heavenly Inc Åkersberga, where I lived at the time. I wasn't fond of Heavenly Inc Åkersberga. I had to listen to Eminem while my tattoo was made & the woman who made it wanted me to change plans in how I wanted my tattoo to look, just so it would be easier for her to do her fuckin' job.

It's russian (russian is sexy & I've got a little russian blood in me, not much but still proud!) & means 'slut'. I didn't brainstorm to come up with this shit. I just sat by the computer one day & got a vision in my head & I was like *PRÏTTY!*. It's my fav tattoo.



Zyklone ville glutta på mina tatueringar! Denna kreerades augusti 2005, av Heavenly Inc Åkersberga, ty Åkersberga var mitt hem då hur jävla avlägset det än må kännas nu. Både tidsmässigt & avståndsmässigt. Jag var inte överdrivet förtjust i tatueringsstället. Tatueraren spelade upp en Eminemskiva 2 jävla gånger undertiden undertiden gaddningen nålades & hon ville att jag skulle göra förändringar i hur jag önskade att min kroppskonst skulle se ut, bah för att det skulle bli enklare för henne att göra sitt jävla jobb.

Det är ryska (ryska är sexxxat & jag har en smula ryssblod i mig, inte mycket men jag är sjukt stolt!) & betyder 'slyna'. Satt inte & brainstormade med grönt té, saffransbullar & bruna kakor för att komma på hur jag ville ha dah scheisse. Jag satt vid datorn & dräggade en vacker dag då bilden på hur det skulle se ut poppade upp i min skallen & jag typ *SOETT!*. Det är min favvistattis.

16 kommentarer:

Anonym sa...

det är ju trots allt fett najs att gaddas ^^ det borde jag ägna mig åt lite oftare..

Skinhead Barbiedoll sa...

Prinsessan av Sylt:
Jag har inte ägnat mig åt det på typ 2 år eller nåt :S Men den jag vill göra nu är en dyr jävel så eh ja det får vänta lite =/

Anonym sa...

den är ju helt sjukt snygg iallafall. trevligt att du ville visa oxå :)

Skinhead Barbiedoll sa...

zyklone:
Tack! =) & mer blir det ;D klart jag lyssnar på läsarna!

Anonym sa...

nja, det handlar om vett, poengar och miljö. Som så himla aktiv (skrytande iaf) medlem i muf borde en sån offentlig person tänka på miljön men också ha vett bakom pannbenet.
Hon tjatar jämt om sitt "tränande" det kanske hon behövde efter sittsåren i taxisätets mjuka svarta lädersäte.

Skinhead Barbiedoll sa...

Anonym:
Som sagt, jag ville veta vad det var du störde dig på. Först sa du att det handlade om hur hon nyttjade pengarna & det kan jag fortfarande inte förstå. Men om det gäller miljöbiten är det en annan femma. Dock måste jag ju erkänna att du verkar störa dig på henne på ett rätt så personligt plan när du till råga på allt fann det viktigt att skriva att hon faktiskt är ful. Det är bara personangrepp & platsar ganska dåligt i ett inlägg som ska ifrågasätta hurdan förebild hon är.

Anonym sa...

Läckert! Kul att se dina tattoos! :D

Anonym sa...

jo, same here. ett onödigt & oförståeligt spel må jag säga. jag vart av med alla mina kläder en gång pga brist på kunskap. det var lite halv jobbigt! : <<

Ljuva duvan sa...

haha äntligen!!! har alltid undrat över just den tatueringen

Anonym sa...

Coolt coolt!

Pssst: Sugen på ännu en del av kökschefen?
haha

Anonym sa...

jag förstår att du är stolt över det ryska blodet. jag är avundsjuk. jag är en wannaberyss. ryska är det sexigaste som finns.. typ

Unknown sa...

då har i något mer gemensamt då!
fast jag är ju halvryss iof! :P
ska gadda in "Lowejko" i ryska bokstäver :D:D:D:D:D:D

Heidi Von Bärsen sa...

Jag satt också framför datorn och muppade när jag kom påmin första gaddning! Nöjd som fan blev jag också ^^

Anonym sa...

alltså du är min idol! jag har tänkt ha en tatuering på ryska med något otippat ord. jag vill så gärna. å du är så himla tuff :D hihi å den är väldigt snygg trots dum tatuerare!

förresten., jag fotar en hel del. om nån av oss nån gång är i den andres stad skulle jag jättegärna vilja fota dig. har en bild i huvet som skulle passa dig perfekt!


/helene

Skinhead Barbiedoll sa...

Incka:
ja den är fettoläcker!

izabelle:
Äh, naket är ju mys:D

Jaqcueline:
Du bah *JAHAAA!!!*

Jasmin:
Alltid!

anna:
Jao, vill lära mig ryska att impa på folk med.. & kåta upp alla. Eller mest mig själv.

Ida:
Du är superryss, fett hårt!

Dirty Eddz:
Det är vid datorerna det händer ;)

kittenvomit:
Men DU ÄR SÅ RAR! Foto låter lite kul, speciellt när du har värsta idén, får se dock hur det går med mitt utseendeförakt, det är ganska skyhögt just nu så jag har svårt att bli fotad. Främst av andra för då kan jag int slänga bilderna jag hatar =/

Anonym sa...

du skall inte ha något förakt för ditt utseende för du är jättejättefin! men jag vet känslan.
jag gick foto i höstas. blev inte klar med sista uppgiften ordentligt för det var 5 st självpoträtt i olika ljus och aktivitet å blabla. jag kunde inte. jag tänkte varje dag nej jag kan inte fota idag jag är för ful.
så dumt. man ska inte vara sådär dum mot sig själv.

puss på dig söting