10.2.09

BLOODY MESS.


Busy with bleeding.


Upptagen med att blöda.

12 kommentarer:

Anonym sa...

Haha vi mensar fan samtidigt och får mensen samma dag denna månad igen!

mysig bild by the way.. i love to be a girl!

FLI sa...

Det såg ut som en tunga först

Unknown sa...

mazza blooood

Unknown sa...

låvly <3

Anonym sa...

Sååå störd :P
Skulle aldrig palla att ha binda...

Anonym sa...

mysmasken.. det kanske är jobbigare.. men en klorinblekt bomullstuss upp i punanin känns inte så jälka mums heller

Thompi sa...

På min tid fick kvinnorna dela säng med de minsta barnen under denna period i månaden.

Skinhead Barbiedoll sa...

Nicole:
*MENSSYSTRAR!!!!!!*

FLI:
Du med dina syner :D bah bindor är tungor, händer är fötter =)

Ida:
MHM! Typ en vampyrmacka.

susikju:
Ja, det mest förtjusande med kvinnligheten må jag säga!

Mysmasken:
Jag måste oftast ha både binda & tampong, för jag blöder som en jefla gnu. Fast även dom gånger jag inte blöder som en gnu så vill jag variera mig. Fett skönt att inte ha nåt upptryckt i sig hela tiden:D

Thompi:
Fast du VILLE dela säng med mig ;)

Anonym sa...

Nej, det var inte mys heller (med spikmattan), detta ser inte heller mys ut dock ;P

Skinhead Barbiedoll sa...

K:
Nä fy nej, är glad jag slapp ligga på både bindan & mattan :D

Anonym sa...

Känner inte av tampongen... Fan vad jobbigt att blöda så mycket =/
Blöder visserligen mycket mer nu, än när jag åt p-piller, och mensvärk har jag fått också, som jag aldrig haft tidigare. Tänk om p-piller endast var positiva...

Anonym sa...

HAHAH! jag ba bild på en blodig stek?!?! sen ba jaha! HAHA omg i love you 4-ever!