31.1.09

IF SHE SEEMS COLD & BITTER I BEG OF YOU, JUST STOP & CONSIDER ALL SHE'S GONE THROUGH.

I have absolutely no idea about what I've to do to be taken seriously. Stab myself in my fuckin' heart?! The silence from my friends makes me feel alone. I'm so tired of going through this on my own.

Where are the superheroes when you need them? Where are the truth in the lies when I need it?

& where are you?



Har inte den blekaste om vad jag behöver göra för att bli tagen på allvar. Hugga mig själv i mitt satans hjärta?! Mina vänners tystnad gör mig ensam. Jag är så trött på att gå igenom det här själv.

Var är superhjältarna när dom behövs? Var är sanningen i lögnerna när jag behöver den?

& var är du?

7 kommentarer:

Anonym sa...

Om jag skulle kunna göra nåt så finns jag här...

FLI sa...

Tyvärr är det oftast bara en själv som kan hjälpa en

Skinhead Barbiedoll sa...

Incka:
=) *KRAM*.

FLI:
Det där är fel. Det är oftast bara en själv som kan rädda en, men det innebär inte att det bara är en själv som kan hjälpa. Hjälp innebär just bara hjälp, ingen jävla salvation.

Anonym sa...

I can be your hero baby...

kom to mami!

Anonym sa...

Haha, men det är ett vision board! The Secret är nån new agegrej baserad på en bok som Oprah alltid pratar om. Det går ut på att man ska fokusera sina tankar på det man vill ha o ta emot grejjorna från universum. Alltså inte som att det kommer börja hagla skor och jet-skis men typ att man kan råka hitta det asbilligt nånstans.

Det funkade för mig en gång när jag körde The Secret på min barndomskärlek, o plötsligt bah dök han upp på en massa reklambillboards över hela Odenplan och nån vecka senare knullade vi, men sen visade det sig att han var ett ashole så det är inte bara pra krejjer liksom.

Anonym sa...

We can do this!!

Mika'el sa...

Jag är ingen, men jag kan faktiskt också hjälpa.