4.2.09

THOSE CHINESE-ACCIDENTS..


"But if I were in an accident & it made me chinese?! Wouldn't you like me still?" "Yes, but I wouldn't have sex with you." An asian man will never turn me on! Sorry Tåmmpi, you'll have to stay out of those chinese-accidents.


"Men om jag var med om en olycka som gjorde mig till kines?! Skulle du inte tycka om mig fortfarande?" "Ja, men jag skulle inte ha sex med dig." En asiatisk man kommer aldrig kunna få blodet att pumpa till min fitta! Ledsen Tåmmpi, du får akta dig för dom där kinesolyckorna.

8 kommentarer:

Fejdan sa...

Totally agree här borta. Angående asiatiska män (och blod pumpat till fitta). Haha.

Skinhead Barbiedoll sa...

Fade.:
Jag tänder bah på män som ser typiskt västerländska ut.. bleka, ickebrunögda helst. Så äre ju bah! Man blir så jävla lack när folk ska komma & bah "Men då är du ju rasist!" för att man inte tänder på svarta män :S Jag tänder inte på kvinnor heller & jag hatar ju inte dom för det :D

Thompi sa...

I'm not not turned on by men because they've got a dick, it's because I'm not gay.

And I know you'd still sleep with me if I was asian, but I play along ;););)

Jag tänder inte inte på män för att dom har kuk, det är för att jag inte är bög.

Och jag vet att du skulle fortsätta ligga med mig om jag var asiat, men jag spelar med ;););)

Skinhead Barbiedoll sa...

Thompi:
Yws, but you'd have to pay me even more then ;)

Anonym sa...

Aw.. jag tycker asiatiska män är ganska söta! En del iaf

Heidi Von Bärsen sa...

HAHAHA!! Ja, Asiater är ganska läskiga saker faktiskt! Specielltnär dom kollar snett på en xD

Anonym sa...

(Öst)asiatiska män verkar inte vara så heta öht. Det finns ju inte så många asiatiska manliga porrskådisar .tex (medan det vimlar av kvinnliga). Likaså finns det drösvis med svarta män som gör porr men inte så många svarta kvinnor.

Och så finns ju Ron Jeremy.

Skinhead Barbiedoll sa...

Incka:
Fast jag tycker i&försig nästan aldrig män är attraktiva. ser jävlich sällan nåt jag gillar så ingen e väl egentlien förvånad X)

Dirty Eddz:
Läskiga I would not say, bara jag slipper knulla dom är det fridens liljor!

Peter North:
Dock är mitt tycke exakt samma med mörkhyade män också, vad gäller kvinnor tycker jag likväl som med män att det typiska västerländska är det hetaste. Är inte särskilt exotisk när jag attraheras helt enkelt. Men det kan säkert vara så att det skiljer sig mer eller mindre hur folk i allmänhet attraheras till olika etniciteter beroende på kön hos personen ifråa. Fan vad jag tappar ord & saker känner jag, men jag är trög i skallen idag.