19.2.09

HAN HETER FREESTYLE__125!!!!1243666!!1


I hate & I do it in swedish 'coz I don't know enough ugly words in english.


Jag vill mata han & hans gelikar med likmaskrikt, mögeldammigt kamelbajs. Våldtäktsspräcka hans ringmuskel med hans med flisig smörkniv avkapade pillesnopp. Rengöra hans hornhinnor med sandpapper. Pissa i hans juice & lägga en pizza i hans pizza. Jag vill plantera 849327848 björkar utanför hans bostad om han är pollenallergiker. Jag vill bränna ner alla träd där han bor om han är trädkramare. Jag hatar honom, & jag hatar alla andra pojkar & flickor som genom åren betett sig precis jävla exakt som han. Dom är kassa & jag ger faktiskt blanka jävla fan i era "*MEH*
man får inte göra sådär, censurera, ta bort hans namn, lyd lagen!". Jag vill inte lyda den jävla lagen, ska det vara så jävla svårt att fatta?! Jag vill bara publicera den här skiten & kräkas.. Eller, kanske inte kräkas. Men kanske någonting annat kul.

13 kommentarer:

Anonym sa...

haha du är så rolig som vågar bita av sådär. förhoppningsvis kanske han lärde sig nåt. jag brukar bara blocka utan kommentar men det är ju bättre att få ur sin aggression direkt mot personen som stör en :)

Anonym sa...

fyfan va skönt d va å läsa d där kände igen mig fan

Anonym sa...

orka,
det står inte i lagen att "den som har mycket pengar och är rik, måste åka taxi istället för buss".

klart det handlar om pengar, men det handlar ofta om VETT också

Unknown sa...

Jävla idiot! hatar dom alla.
När ska killarna förstå att de faktiskt också föddes med en hjärna? och att den fungerar, kanske inte lika bra som våran, men den fungerar så fan mycket bättre än kuken. När det gäller att tänka alltså.

Puss på att du gjorde helt rätt. Fuck the law.

Anonym sa...

Tyvärr är det säkert en kille inte som fattar var gränsen går. Han fortsätter bara. En kille, som likt på krogen tafsar, blir tillsagd och sedan går vidare. Ett jävla as som inte fattar någonting. Har stött på en hel del såna typer, hade en sådan i min högstadieklass, han fattade ingenting. Man vill bara döda dom. Slå in skallen, typ, men dom skulle ändå inte fattar. Argh! Mitt huvud exploderar nog snart. Dags för en cigg. Känner mig lipig och arg. Fan också.

Anonym sa...

flisig smörkniv! du är underbar!

Anonym sa...

Yeah! Go Skinhead Barbiedoll! :)

Anonym sa...

Ja ye... vad man varit med om det där tusen gånger. Man orkar inte förundras längre över vilka IQ-befriade kåtidioter det finns där ute men likförbannat blir man lika irriterad varenda gång. Helt jävla störda i huvudet!!!

P.s. Hoppas din dag blev bättre sen, vad det nu än må vara som gjorde att den bara var stå-ut-mässig på skalan. D.s.

Ljuva duvan sa...

att du orkar. tror inte porrfilmsgubbar är rätt personer att diskutera ditt välmående med. som du skrev, de bryr sig ändå inte.

Skinhead Barbiedoll sa...

zyklone:
Jag brukar först säga att jag hoppas dom dör en smärtsam död eller någonting men nu försökte jag vara trevlig & förklara vad han gjorde som inte var helt jävla rätt men då gick han offline utan att svara, så då blev jag bah argare än först X|

E:
& det är faaan synd!

jontha:
Eh jag sa inte någonting ens i stil med att det står så i lagen? Om det nu handlar om pengar & inte om miljön, hur FAN finner du det ovettigt att folk åker taxi? Det är ett säkrare sätt att ta sig hem än att promenera på hem efter krogen, det ger jobb till staden då taxichaufförerna får körningar. Exakt vad får du ut av att Blondinbella åker buss, cyklar eller traskar istället för att åka taxi? Exakt hur mycket bättre blir ditt - eller mitt (jag har nämligen inte heller så mkt pengar) - liv av att hon försöker leva som vi? Hon har pengar. Hon behöver inte. Varför så jobbigt?

Ida:
Jag har dock stött på så många blåsta brüdar i mina dagar så jag misstänker att människor generellt sett är lite konstiga i huvet oavsett kön ;D

Susannah Torarpsbacke:
Åhhh hjärndöda tafsare.. jag vet inte hur ofta jag blivit utsatt för tafs & tagit bort handjäveln & t.om i TREVLIG TON sagt NEJ & så har mansjävlarna blivit SURA på mig. Vad i helvete, lixåm?!

anna:
Oh yeah that must hurt :D

Incka:
Tack för supporten!

K:
Ja man har slutat bli överraskad men jag blir fan bah än argare för var gång!

Jacqueline:
Nä därför jag inte brukar börja med att fläka ut saker som jag mår dåligt av när dom frågar hur jag mår. Då säger jag bara kort & koncist hur jag mår & så hoppas jag att någon någon gångska fatta krejen & inte ställa frågan utan helst gå offline direkt. Även om det är sjukt irriterande det med, fast på ett annat sätt.

Anonym sa...

Funkar inte att vara trevlig. En gång skrek en kille "fitta" OCH DÅ BLEV SUSANNAH ARG! Jag drämde till honom i skallen. Han blev för jävla paff! Haha! *STOLT*

Funkar inte att vara trevlig. Man får fråga vad fan de tar sig till. MY god.

Heidi Von Bärsen sa...

Det är bra! Go hard! Kill and destroy!

Anonym sa...

Äh, var inte så svår. Bara att fläka upp änna! :D