21.2.09

THIS ONE IS FOR JOJO!


Jojo, I heard you was a bit jealous over Tåmmpi getting pretty much all my paintings I've made the last couple of months. No need to, honey! I've made this for you. It's you & your new boobs, when you get 'em. If you don't like it, I can make another one. No probs.


Jojo, en liten gredelin elefant viskade i mitt rövhål att du blivit lite avundsjuk då du hörde att Tåmmpi fick i princip alla teckningar jag smetat ihop dom senaste månaderna. Var icke det! Jag har gjort denna speciellt för dig. Det är du & dina kommande tuttar, när du placerat dom i dig. Om du icke tycker om den, kan jag fixa en annan. Nemas problemas.

14 kommentarer:

Anonym sa...

Beautiful, I say!

Unknown sa...

kan du inte göra en teckning av mig nångång? :D skulle va kul :P

Anonym sa...

Meeeeer illustrationer!

Anonym sa...

DU ÄR BÄÄÄST ;)

Anonym sa...

Wow!!

Heidi Von Bärsen sa...

Fan vad snyggt!
Jag vill också flörta till mig en liten teckning ;) *puppy eyes*

Anonym sa...

You should charge all these people! Then your financial problems will be soloved.

Anonym sa...

åh din rit-stil är lika underbar som du verkar va :D
PUSS

Skinhead Barbiedoll sa...

ELIN:
*TACKTACKTACK*.

ida:
Klart jag kan! Men då fåru fan slänga till mig lite bilder så jag får värsta kollen på hur man ska rita dig :D

valröss:
Will surely come!

johanna:
Fan va kul att du gillart :D

Incka:
Du är WOW!

Dirty Eddz:
Kan göra en föreställandes dig & Lowejko drickandes kaffe & tjattrandes ;)

Pimp:
True! Sadly Jojo isn't rich :'/ Tåmmpi neither. Eller either? Eller vafan det heter. Nej, neither.

helene:
Men åhhh fint sagt sötnos!

Anonym sa...

shit du är ju grym brüden! Mer mer!

Anonym sa...

när jag känner mig kreativ håller det sig bara i typ 2 veckor. att min blogg höll i typ 4 månader var ju ett jävla under.. hur gör man?

Anonym sa...

kan man köpa dina art pieces?

kyss&hångel

Anonym sa...

jag vill också ha en bild av mig själv ritad av dej. vore asgrymt=)
du är så grym!

Anonym sa...

Oh my God that's a pretty pic! You're such a great drawer.

I found your blog at Pudding.blogg.se by the fucking way.

//Candy Baby

(Do you think I skipped the English lessons? I hardly ever write this way. =O)