8.2.09

BUSYGRRRL_BREVIKBITCH87.


This picture was taken in the summer of 2006, a couple of minutes after a panic attack. Back then I had them very frequently. Almost every day, & often more than just once a day. & now? Perhaps 1/2 panic attack/month. I know, I babble about it a lot, this whole Ifeelbetternow-thing. But it's wonderful, I have to babble! Anyway, just wanted to say that I'm cold, tired & quite stressed so I'll be back here at tuesday 'coz I've got stuff to do.
*KIZZÄZ*.


Bilden ovan togs under sommaren 2006, ett par minuter efter en psykeomskakande panikattack. På den gamla goda tiden hade jag panikattacker ruskigt frekvent. Nästan var dag, & då oftast mer än en gång om dagen. & nu? Kanske 1/2 panikattack/månad. Jag vet att jag babblar en massa om det, den där jagmårbättrenu-krejen. Men det är underbart, jag bah måste babbla! I alla fall, ville bah säga att jag är kall, trött & ganska stressad så jag återkommer här på tisdag för jag har saker att ta mig för.
*KIZZÄZ*.

12 kommentarer:

Anonym sa...

babbel om lycka är ju det bästa som finns..^^ mer serotonin eller va fande heter till mänskligheten! puss

Thompi sa...

*längtar till tisdag*

Anonym sa...

Jaa! Babbla! :)

Anonym sa...

panicattacks sucks!!!!!!

Heidi Von Bärsen sa...

Jodu..vi sitter i näst intill samma båt. Men fan vad gött att det är bättre nu! Keep it rockin'!

Anonym sa...

the picture is gorgeous

Anonym sa...

vem vill spela poker??????

Unknown sa...

Tisdag nu tack!
vill läsa! :D

Miranda sa...

Porrig bild.
Ja, jag skolkade för att sniffa lim.

http://limepaj.blogspot.com/

Anonym sa...

Okej, ap snygg som vanligt!

Anonym sa...

Det är absolut värt att babbla om varenda dag! =D

Anonym sa...

Så jävla glad för din skull, du är värd det, du begåvade kvinna:-)