3.2.09

UTMANAD AV FADE.


No English here, babes!


Jag blev utmanad av
Söta Fade
.

Lista 5 saker du inte kan leva utan
  • MP3 + fräcka hörlurar. Jag är ständigt i behov av en ny sil musik skjuten i mina hörselgångar. Går aldrig utanför dörren utan musik, hellre badar jag med pirayor (sådana som äter lamm, inte sådana som inte äter gris)! Ta detta exemplet: både MP3 & hörlurar blev kaputt igår. Vad göra? Köpte ny mp3 med tattarhörlurar idag, 499 kronor, i en kiosk. Fanns inte en chans i helvetet att jag skulle åka till stan utan musik för att fixa biffen billigare.
  • Dator + internet. TV:n är skittråkig. Internet är skitroligt.
  • Kamera + Photoshop. För att jag är nördig.
  • Glasögon + linser. För att jag är blind.
  • Smink. För att jag är ful.
Jag utmanar
Alla som någon gång har ägt en hamster!

11 kommentarer:

ochjagba sa...

bra lista. typ som min skulle se ut.

jag undrar en sak. skriver du allt två gånger eller googleöversätter du typ? jag bah orka skriva allt två gånger likksom?

Skinhead Barbiedoll sa...

good morning terrorism:
Naj jag skriver två gånger, men jag är inte så noga med att det jag skriver ska betyda EXAKT samma sak, tar oftast ut svängarna mer i svenskan. Jobbigare vore det om jag var aspetig med att orden skulle stämma exakt X<

FLI sa...

Bah. fast jag har haft en råtta som sällskapsdjur. Det kanske räknas?

Skinhead Barbiedoll sa...

FLI:
ja fan, råttor räknas ALLTID i ALLA sammanhang!

Anonym sa...

Hehe, då är jag visst utmanad :P OCH jag måste säga att jag tycker att du är jättesöt och snygg! Jag vill ju se ut som dig! så smink-motivationen var dålig :P

FLI sa...

Sicken tur för mig då. Då ska jag ta och göra den :)

Skinhead Barbiedoll sa...

Incka:
Åhhh *SMICKRAD* =) tack!

FLI:
Väntar med spänning!

Anonym sa...

min sambov Krillster såg en bild av dig och sa si som så - jag citerar - hon påminner om Courtney Love, sådär knarksnygg lixsåm... Fast mycket snyggare! jag tror att han blev lite kär.

Anonym sa...

Jag ägde en hamster en gång. Han var svart och vit och hette Nutte. Jag var liten och hade inte haft ett husdjur innan så jag vågade inte hålla i honom så länge. Och en dag fann jag honom framåtstupad i hamsterhalmen livlös och stel. Då grät jag.

Anonym sa...

dummaste snacket, du är inte ful. du e het.. het komet..komet het............pungt?

Skinhead Barbiedoll sa...

Prinsessan Av Sylt:
HAH, jag har alltid sagt att om jag skulle göra film (som inte är pörrr) så skulle jag bli typecastad som pundare för jag har så lätt för att se pundig ut :D

ELIN:
Det är så jävla typiskt hamstrar att dumt nog dö =(

Denise:
Åhh rar du är *TACKARÅSÅNT*.