6.2.09

SOUNDTRACK.


In 2008 I made the soundtrack of my life (so far). This is what it looked like:

WEDNESDAY 13 llllll Bad Things.
SOCIAL DISTORTION llllll Sometimes I Do.
OPERATION IVY llllll Yellin' In My Ear.
JAKOB HELLMAN llllll Vara Vänner.
GUNS N' ROSES llllll Locomotive.
MIKE NESS llllll Don't Think Twice It's All Right.
SAHARA HOTNIGHTS llllll Neon Lights.
NO DOUBT llllll Artificial Sweetener.
THÅSTRÖM llllll Fanfanfan.
GINGER llllll Yeah Yeah Yeah.
KSMB llllll Sex Noll Två.
ASTA KASK llllll Psykiskt Instabil.
BLOOD FOR BLOOD llllll I Ain't Like You.
DONNAS llllll What Do I Have To Do.
OFFSPRING llllll Spare Me The Details.
RYAN ADAMS llllll The Sun Also Sets.
CLASH llllll Train In Vain.
RIVER CITY REBELS llllll Hate To Be Loved.
WILDHEARTS llllll Just In Lust.
TOWNES VAN ZANDT llllll For The Sake Of The Song.
BUZZCOCKS llllll Wish I Never Loved You.
HÜSKER DÜ llllll Don't Want To Know If You Are Lonely.
RYAN ADAMS llllll Silver Bullets.
USCB ALLSTARS llllll Wish You Were Dead.
STRINDBERGS llllll När Den Sista Stormen Drar Förbi.
HOLE llllll Dying.


This is how happy I'm with it today: =(((?!?!?!?!*WTF*?!?!?!


Ovan ser du nu mitt livssoundtrack jag i början av 2008 tillverkade. I dagsläget är jag sjukt jävla missnöjd. Vafan..? Var jag helt CP?

5 kommentarer:

Unknown sa...

Du har inte hört Silverbullit någon gång?
najs musik som fan! :)

Anonym sa...

Haha åh gud, kan inte fatta att du också lyssnade på Wednesday back in the days!

Skinhead Barbiedoll sa...

Ida:
Trrrrrror jag hört men itne var imponerad.. du får skicka nån gång!

AMAIA LAYLA:
Dom är fett bra :D Lyssnar fortfarnade på dom ;)

Heidi Von Bärsen sa...

Ja..KSMB,Asta Kask & Thåström & Offsrping är ju nice shit i alla fall:)

Skinhead Barbiedoll sa...

Dirty Eddz:
Ja musiken är bra iaf, men jag förstår bah inte hur jag töänkte soundtracksmässigt.. fattar inte hur jag fick vissa låtar att passa in :S