26.2.09

THE IMOVANE-STONED PAINTER.


While being Imovane-stoned I made this. I couldn't walk properly, I couldn't fall asleep (I'll stick to my Propavan), but I could paint. Or, *EHHR*, I accidentally made this ['it didnt stick...']-drawing on Tåmmpi's head..


Imovanestenad & grann meckade jag till denna. Jag kunde inte gå ordentligt, kunde heller inte somna (kommer att hålla mig till Propavan), men rita gick desto bättre. Eller, *ÄHUM*, jag råkades även göra denna ['it didnt stick...']-teckning på Tåmmpis skalle..

19 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså de där små krumelurerna som är håret, jeezuz qriizt va pillrigt. Det lär ju tagit hundra år!

Daniel sa...

En av de mäktigaste (konst)bloggarna jag klivit in på. Man njuter.

Skinhead Barbiedoll sa...

AMAIA LAYLA:
haha dom var fan inte roliga att göra inte, fast jag går ganska mkt på automatik & roar mig med samtal ändå så hur mkt tid det tar märks sällan. Men jag sa till Tåmmpi typ "Nu ska jag göra krullet.. & DET ser jag ju fram emot.." *SUCKÅSÅNT*.

Daniel:
Jävlars värmande att höra! :D tack så mkt.

a sa...

"IN ENGLISH, PLEASE." Sticking to English then, 'cuz I actually went to all my classes. Goldstar for me.

And your drawings/paintings/doodelidoos are always brilliant. Adore them.

Btw, you're been challenged. Sorry?

a sa...

Haha, "you're been", no goldstar for me.

And hey, my verification word is "sadher", that's depressing.

Anonym sa...

Imovane smakar skit. Man kan inte ens dricka vatten utan att känna smaken 3 dar efteråt. Propavan är dock epic fail. *surtanten_90_idag*

Zahra sa...

Har du hört de fantastiska nyheterna? Social D till West Coast Riot, verkar som att drömmar kan bli sanna! :)

Anonym sa...

åh den är jättesnygg ju!
jag saknar det där virriga av imovane.men den funkar ju inte att sova på...hah

kramar/helene

Anonym sa...

Du är ju helt grym konstnär!
Start a website and sell some shit vettja.

Anonym sa...

How fucking creative to draw a painting while on Imovane, I can't do that because I get hallucinations whenever my eyes are open. Can't walk either, stumble into things, dizzy bitch I am yeeees.

I love the painting anyway.

Anonym sa...

svar:
Ja eller hur?! Visserligen har den redan väntat 11 dagar nu men vadå, måste den retas och säga ifrån just precis dagen innan jag tänker ge den vad den vill!?

Men shit, låter som om du blev riktigt drogad på dem =P Men som du säger så var det ju till fördel för konsten iaf =D

Anonym sa...

aww me like :) paint me paint me haha

Skinhead Barbiedoll sa...

Galatea:
& I think 'painter' instead of 'artist' gives me a golden star =D will do the challenge later, Sheena's also challenged me with that one!

JHNA SUGARFUCK:
Alla bah avskyr propavan, utom jag :D desto mer till mig hähähähäh.

bandit queen:
Jag blev galet glad när jag fick reda på det för några dagar sedan. sen blev jag galet less när jag veta att det krockar med P&L.=| på nåt sätt ska det kirras iaf, annars tänker jag att jag nog åker till tyskland eller nåt för att se Social, om det ska va på det viset. men det e fan underbart & på tiden att dom masar sig :D:D:D

helene:
Jag känner mig nog så virrig just nu haha.

Kalle:
Tack :) Får la göra det. Typ. Eller nåt.

Candy:
I hallucinate a little (& sometimes a lot) on the but not too much, not disturbingly much :D & yes it makes one walk like a drunk fuck up!

K:
Nja inte fördel direkt, men inget hinder heller =)

MARYCHAIN A.K.A GUD:
Fett många önskemål får man ;) Tackjo!

Anonym sa...

Najsch. Detaljrikedomen i ansiktet; det tvärrandigt kurviga, slightly asymmetriska mönstret i fonden; det röda som lyfter alltihop. Det här gillar jag. Iofs, jag gillar dina illustrationer skarpt redan men ändå...det är alltid kul att bli imponerad på :)

a sa...

Of course she has, we're all torturing you. WHIP!

Wera sa...

great painting, grrllllllll!
and yes, i agree with surtanten: imovane tastes like shit!

Anonym sa...

schysst stil, nam :)

Anonym sa...

ÅH!

jag gick runt igår och tänkte på din blogg hela dagen. Då kom det upp tio tusentals frågor i skallen på mig..men de jag vill fråga nu ÄR:

Säljer du teckningarna?
Din andra tatueringar. Vart. När och Varför?
och en sista..´
..hur snygg är inte du!? HolyMoly!

Skinhead Barbiedoll sa...

valröss:
Det är det verkligen! Jag vet själv att jag är ganska svårimpad i&med min kräsenhet så jag älskar att bli impad på :D

Galatea:
Today it will happen! I think..

WERA:
Så farlig tycker jag inte smaken är, men jag antar att efter ett tag så tröttnar man!

terre:
Kiitos!

MissPenis:
Fler tatueringsinlägg kommer snart! *CLIFFHANGER* Folk verkar sugna på teckningar så jag vet inte, kanske bör? Om nu eftergfrågan finns fast jag tycker det låter konstitgt att någon skulle vilja betala för dom :O tack för komplimangen åsså!