18.2.09

GOING FOR A GRUNGE-WALK.

Winter is so very grunge. It's layer on layer on layer on layer on layer.. It sucks! I'm gonna get dressed now & go for a layer-walk. I guess I'll be out the door tomorrow 'coz that's about how long it takes to get dressed for the fuckin' grunge success in the winterland wonderland!


Vinter är så jävla grunge. Det är lager på lager på lager på lager på lager.. Det suger! Ska pälsa på mig nu & dra ut på en liten lagerpromenad. Antar att jag kommer kunna traska ut genom dörren imorgon för det är ungefär så lång tid det tar att klä sig för lite jävla grungefest i vinterlandfanskapet!

12 kommentarer:

FLI sa...

bah, jag har svårt att klä mig lager på lager. känns som jag är instängd i en psyktröja

Anonym sa...

du har ett så sjukt snyggt utseende.
& ja, jag sniffade lim mest

Anonym sa...

Men åh så snygg(t) ju!

Skinhead Barbiedoll sa...

FLI:
Jag känner mig tjock. Å det e fan inte min krej. & tvångströja oh ja, jag kan liksom inte röra armarna i alla kläder X|

jennifer:
Oh rart sagt! Jag tackar som fan.

Incka:
Skaröösäga!!

FLI sa...

Liten fråga bara. varför använder du dig så mycket av gamla bilder nu för tiden?

Skinhead Barbiedoll sa...

FLI:
Mja tycker inte jag gör det mer än förut, t.ex. Skinheadxbarbiedoll.blogg.se svämmade över av gamla bilder, just för att jag använde bilder i så många inlägg & jag fotar inte i samma utsträckning som jag bloggar :) Nu har jag heller icke fotat ordentligt på bra länge, det har jag inte haft tid för. Stressen ya know.

Anonym sa...

Varför skriver du på på både engelska och svenska, haha?
Annars; hawt!

Skinhead Barbiedoll sa...

HORAN:
För att det skulle vara på engelska först eftersom bloggen är skapad för en hemsida som är på engelska med anledningen av att den svenska publiken är så liten :) Men eftersom det visade sig att ingen i Sverige kan engelska minsta lilla så blwev det till att skriva på svenska också ;)

Anonym sa...

Om man inte tar på sig ett par nylonstrumåbyxor och ett par moderiktiga shorts förståss! =D

FLI sa...

ahaa.. Då förstår jag krejen med det hela :)

Unknown sa...

Jag hatar vinter, jag ser ut som en fet jävla michelingubbe(?) i min feta jacka... Man är inte snygg nånstans!
Sommar, nu, JA TACK!

ps. Snögg som fäään äru! ds.

Skinhead Barbiedoll sa...

K:
Oh ja! Då går det snabbt både att klä sig & bli förkyld :D

FLI:
Jä :D

Ida:
Sommar & snygg, det är dit vi vill!