12.2.09

LET'S GUESS: THE FIRST CUM.


One of the most arousing things I know is cum. I love how it blinds me, drips on me, fires at me from tasty cock hard as a stone. Tåmmpi's cock, & Tåmmpi's cum, & suck it dry from the milk of sex. I remember how satisfied I felt when Tåmmpi for the first time gave me his cum on.. or in.. or where? I promise, I do remember but actually I want you to guess! The ordinary price, a poem written by me for you, is the price!

Where did Tåmmpi squirt his tofallinlovewith-juices the first time I got 'em?
(No, Tåmmpi, you are
not allowed to guess this time!)


Daggdroppar som likt pärlor faller mot brösten, smaken mot mina läppar & tungtippen - sperma är någonting av det mest fittpirrande som jag vet. Älskar hur det förblindar mig, droppar på mig, skjuts mot mig från en kuk hård som granit. Tåmmpis kuk, & Tåmmpis säd, & suga den torr från könsmjölken. Kommer ihåg den pulserande, tillfredsställande sinnesstämningen från den första gången Tåmmpi sprutade på.. eller i.. eller var? Lovar, jag kommer ihåg men sanningen är den att jag vill att du ska gissa! Priset för vinst blir som vanligt ett poem skrivet av mig till dig.

Var sprutade Tåmmpi sina attblikäri-juicer första gången jag förärades dom?
(Nej, Tåmmpi, du får
inte vara med & leka tävling den här gången!)

14 kommentarer:

Victor sa...

I'll guess that you took it in your mouth, since you really like that.

Skinhead Barbiedoll sa...

Victor Olausson:
A very good guess! We'll see if that was it..

FLI sa...

Jag vill inte delta i leken. Vill bara mer säga att smaken är som baken :D

Skinhead Barbiedoll sa...

FLI:
Vafan du går miste om chansen att vinna en fantastisk dikt :O

Fejdan sa...

Me looove tooooo. Skulle kunna äta sperma till frukost. I'm a sucker för dina poems, så jag gissar på rumpan. Han väntade nog till gången efter med munnen. ^^)

FLI sa...

Men okej då.. Då gissar jag på naveln/magen så det blir en sådan där mysig liten pöl..

ELLER!! på örat

Skinhead Barbiedoll sa...

Fade.:
Sperma är den perfekta frukosten på sängen :) Först sex som morgongympa, sen bah frukost.

FLI:
Örat ohhhhhh ett wild card!

FLI sa...

Skulle ljuga om jag sa att jag inte hade vart med förr i denna mystiska spermaleken mellan en man och kvinna.

Skinhead Barbiedoll sa...

FLI:
& det ska du ju inte göra, ljuga, för det är fult & man ska vara snygg.

Thompi sa...

aaw but my guess is so good =(((
but hey, i feel pretty praised from this blog-post, so I guess I can live without this particular poem...

Anonym sa...

I'm guessing your chest.

Anonym sa...

In i fittan?

Anonym sa...

ja eftersom du blev förblindad gissar jag ögat!

Skinhead Barbiedoll sa...

Thompi:
MY guess is GOD!

Mona:
Good guess.

mindy:
Bra gissning.

anna:
Bra gissning MEN betänk att förblindadet inte nödvändigtvis skedde då utan kanske med jämna mellanrum hah ;)