1.2.09

ATT INTE HA PRESTATIONSÅNGEST.

Sorry, I won't take this in english.


Asså. Surfade runt & landade på Kapitel1. Blev nyfiken i en strut på vilken kaliber dom självbiografiska boktexterna på sidan höll, ty jag leker ju själv med ord till min egobok.

"Emi bodde fortfarande hemma under den här tiden, det är början av 90-talet kanske 93 eller så. Emi hade en hund som hette kito han brukade dra runt oss i våran skrinda eller när det var snö i våra pulkor. Kito var en av mina bästa kompisar han var en schäfer väldigt smal inte direkt renrasig. Emi skulle börja gymnasiet snart. Så hon måste ha gått i högstadiet kanske gick hon i 8:an. Jag minns att hon tog med mej på bio det var första gången jag var på bio och jag såg lejonkungen. Hon tog också med oss på cirkus, sara och jag fick ett varsitt kinderägg. På den här tiden var jag inte allergisk. Så vi hade både katt och hund. Katten hette skatten och jag brukade försöka att få köra runt henne i min dockvagn, men hon uppskattade inte denna behandling. Vi bor på myraregatan det är en lång backe hem till oss. På våran trapp står en barnvagn med en rosa sittdyna som det är paraplyer på."

Asså.. OK?

11 kommentarer:

Fejdan sa...

*fniss* ;)

Anonym sa...

ska vi spela poker???

Skinhead Barbiedoll sa...

Fade.:
*MHMYEAH!*

Anonym:
Nej, det ska vi inte.

Anonym sa...

Ja, okej?

Anonym sa...

Alltså...... Du borde speeda upp ditt bokskrivande och ge ut din bok snart, den kommer äga rumpa. :D


Och hur kass den där texten var tänker jag inte ens kommentera. xD

Skinhead Barbiedoll sa...

Incka:
Förvirringen är total.

Pleu:
När tiden finns då jävlar ;) Den där texten känns väldigt flicka15.blogg.se & jag har ändå ett rätt så öppet sinne för hur en text kan se ut. Men det där var lite för hipp som happ till & med för min smak!

Thompi sa...

Jag grät.
Ska vi spela poker?????

Skinhead Barbiedoll sa...

Thompi:
MMM SO TOUCHING!
Klart vi ska spela poker! Jag blir ju så pepp & påverkad av all pokerreklam här!

Anonym sa...

Ja, som du skrev: För hipp och happ. Stört jobbigt, inte ens kreativt eller så, på ett artsy sätt. No way, José!

Skinhead Barbiedoll sa...

Susannah Torarpsbacke:
Eller så är vi för korkade för att förstå djupet i hennes text.. Hmm... Hm.. NEEEEEE.

Anonym sa...

Alltsååå? ok.. har personen tagit syra och kan inte skriva sammanhängande...inte ens lite?