18.2.09

2934.

Thompi2Everest is heading towards 3000 unique visitors! But not much has happened there the last weeks. What would you like to see there, what would make you interested? It can be anyfuckin'thing, doesn't have to be about mountains. If you're dying to see a category for recipes at food to make with bananas - just say it!


Thompi2Everest lunkar mot 3000 unika besökare! Men icke mycket har skett där under den seaste tiden. Vad skulle du vilja hitta på sidan, vad skulle göra dig intresserad? Det kan vara vadsomjävlahelst, behöver inte kretsa kring berg eller att släpa sig upp för dom som en frusen dåre. Om du bah dödssuktar efter att se en kategori för olika recept på maträtter att göra av bananer - säg det!

8 kommentarer:

Anonym sa...

lägg upp bilder på alla dina tatueringar. de vore kul att se hur många du har och hur dom ser ut :)

Skinhead Barbiedoll sa...

zyklone:
Ska kirra =)

Anonym sa...

Hej SBD, nu är det såhär att du skriver att du har 3000 unika besökare (avis!) och att du undrar vad de skulle vilja läsa om. Du skriver att om man dödssuktar efter att se en kategori för olika recept på maträtter att göra bananer av så ska man säga det. Jag bara dödssuktar efter att se en kategori för olika recept på maträtter att göra av bananer!

lr not...

"Hej alla jag heter Karin... " "HEJ KARIN!"

ps: Ja, det var en superstöld!!! D.s.

Skinhead Barbiedoll sa...

K:
NEJNEJ det har jag inte, eller, jag ahr fått fler än 3000 unika besökare till denna blåggilajnen men jag snittar på 350 besökare om dagen kanske. Men Thompi2Everest.com har allt som haft haft snart 3000 unika :) Så det är inte vad man vill se HÄR som det egentligen handlar om utan vad man vill se DÄR, dvs Thompi2Everest.com. =D Mmmm bananmaträtter.. banan i mat känns inte helt gott asså.

Anonym sa...

SV: Jo. Du om någon vet. Jag följde både din blogg skinheadbarbiedollx(?) och idontneedyoureggsandbacon. Jag vet lixom att ditt liv också varit väldigt.. jobbigt? Jag är inte bra på att beskriva andras liv, men fattar att du vet vad jag går igenom haha. Vill bara säga att du är grym på att blogga.

Skinhead Barbiedoll sa...

NELLIE:
Tack så jättemkt :)

Anonym sa...

Det hörs kanske tråkigt, men bilder är alltid kul!

Skinhead Barbiedoll sa...

paulina:
Yä :D