4.2.09

MY MORNING IN HALLUCINATIONS & SEX.


I had some fun with hypnagog/hypnapomp/your mother hallucinations this morning too. Someone came up to the bed & sat down. I wasn't in the mood, I wanted to sleep for once, not to socialize with disturbing hallucinations. I've noticed that when I've managed to speak/scream/your mother the hallucinations has gone away & though it was hard to use my voice I forced it to work & I told the bed sitting hallucination to "Go away!".

& it did. I fell back to sleep & dreamt about Tåmmpi giving me his.. banana, to suck on. OK kidding. It was a dick. A hard, tasty dick & I loved it! I'll have to say thanks to the bed sitting asshole for leaving me alone with my dreams..


Roade mig en smula med hypnagoga-/hypnapompa-/din mamma-hallisar imorse med. Någon, uppenbarligen dryg, jävel kom fram till sängen & slog sig ned. Jag var inte på humör för att umgås med störande hallucinationer, jag ville sova för en gångs skull. Har märkt att när jag har förmått mig tala/skrika/din mamma har hallucinationerna försvunnit & trots att det var svårt att få fram ljud lyckades jag med tvång be den sängsittande hallucinationen att "Gå härifrån!".

& det gjorde den. Jag somnade om & drömde om att Tåmmpi gav mig sin.. banan, att suga på. OK, skåjjahbah. Det var en kuk. En hård, smarrig kuk & jag älskade den! Måste tacka det sängsittande aset för att han lämnade mig ifred med mina drömmar..

3 kommentarer:

Anonym sa...

skulla fan bli tokrädd om jag fick hallisar

Skinhead Barbiedoll sa...

Nicole:
I&med att jag vet att det är hallisar så blir jag ju inte det, värre om man upplever det som helt riktigt X/

Anonym sa...

M-m-mm... SUCK THAT BANANA! Blev sugen på banan nu. Har morötter, men de är typ frysta (vet inte hur det gott till, då dom ligger i kylskåpet). Så jävla hårt.