25.2.09

IT'S AN UGLY DAY.

& I'm like Why did the fuckin' pen have to break while I was painting, so I had to try another pen & became so dissatisfied I wanted to burn my painting & why are none of the men I meet more interested in sex than in cartoons & games? What the fuck are you people - children?! I'm sick of everything!!!1fuck!

I'm going for a shower.


& jag bah Varför i helvete gick slappfittpennan sönder just som jag ritade, så jag fick pröva en annan penna som gjorde mig så satans missnöjd att jag ville bränna sönder min teckning under okvädesord om hur mycket den förstörde min tillvaro bara genom att existera & varför kan jag aldrig umgås med karlar som intresserar sig mer för sex än vad dom intresserar sig för tecknat & spel? Vafan är ni människor egentligen - småbarn?! Alltet suger röv!!!1fuck!

Nu går jag & duschar.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm, nu brukar jag inte ha sex med karlar så jag kan inte avgöra om din observation är korrekt på män överlag (även om jag vet minst ett motexmpel..).

Däremot förstår jag inte riktigt problemet, så länge du inte är i ett monogamt förhållande är det väl bara att ha flera? :) Eller du kanske föredrar att hålla dig till en sexuell relation i taget?

Skinhead Barbiedoll sa...

GodIsDead:
Det senaste året har det funnits (& dom lever nog än) 3 olika personer som jag vill ligga med. Det är inte många & det är ändå en hög siffra för att vara jag :p Av dessa 3 var det enbart 1 som ville ha sex med mig. Denna ekvation gör det svårt för mig att ha ett harem av pojkar omkring mig, jag är för jävla kräsen & när jag väl attraheras kan jag såklart bli ratad. Fast det är inte det som är anledningen till min irritation, egentligen. Visst, jag vill ha mer sex..

men jag är bah så jävla trött å att män jag omger mig med är sååååå jävla mkt mindre intresserade av sex än vad jag är. Jag vill ha en osande sexuell relation. När jag väl blir någons flickvän & någon blir min pojkvän (jag VILL ha det så bara jag skulle bli kär nån jefla gång) så känns det som att risken är stor att det åter igen blir att jag drabbas av nån nejmenvihadejusexförrahelgen?-grabb. Jag önskar helt enkelt det fanns fler män som föredrog en avsugning framför tecknat, rollspel i sängen framför rollspel vid ett bräde.. någon som kan matcha mitt sexuella intresse.

Eller så önskar jag att jag inte vore intresserad av kärlek & att jag inte vore så kräsen utan bara ville slampa runt. Jag vet inte.. Men less är jag X|

Skinhead Barbiedoll sa...

"vill ligga med" ska väl dock snarare vara "velat ligga med". Just nu vill jag bah sexa Tåmmpi.

Anonym sa...

Alltet suger världens alla rövar. Makes sense.

Anonym sa...

hatar pennor som bråkar...blä på dem

Anonym sa...

karlar som bara intresserar sig för sex... är djur. pippa din hamster? ;)

Skinhead Barbiedoll sa...

Wraith:
Gårdagens sanning. Troligtvis även dagens sanning.

Nicole:
Dom ska döden dö! Har fixat en ny nu så ska försöka igen men vad jag ville fixa :O

anna:
1. Alla människor är ju djur.
2. Jag vill inte ha någon som BARA intresserar sig för sex men någon som ändå tycker det är en hög prio i livet. Allt behöver ju inte vara svart eller vitt.

Anonym sa...

Ah, i så fall blir det lite svårare att skaffa något harem av pojkar ja. Jag förstår ditt dilemma.. :)

Själv är jag extremt kräsen innan jag känslomässigt binder mig till någon, men ger allt när det väl händer. Sexuellt attraheras jag av tillräckligt många för att kunna hålla mig tillfredsställd, trots att jag har en högre sexdrift än de allra flesta.

En av de saker jag oroar mig för inför att väl gå in i en relation igen är just att hon inte ska matcha mitt sexuella behov. Det är i och för sig bara ett problem om vi har bestämt oss för att vara monogama, vilket inte kommer att vara något krav från min sida. Jag gillar ju dessutom att leka på fler än två ibland..

Nåväl, jag hoppas det löser sig för dig på något sätt. Antingen genom att du tuktar Thomppi och ser till att han matchar ditt sexuella behov, eller genom att du hittar ytterligare ett par sexworthy guys att leka med ibland. :) I annat fall får du väl nöja dig med att komplettera "på egen hand", även om det inte är riktigt samma sak. ;)