6.2.09

MY HAIR IS STILL A MESS.

I'm so sick of my hair. It's just a red fuckin' mess, like an used sanitary towel. I want to go blonde, been wanting it for a long time, just done nothing about it. I've spent my money on whores & horse instead, you know, who can resist? I'm only human. Don't you judge me, we've all been there!

Let's set a goal: before the 26:th of february, I'll look like a russian prostitute with shorter, yellow hair *STEKER*.


Är så förbannat less på mitt svall. Det är bara en röd jävla röra, som en begagnad blodbinda. Vill blondera mig, har velat det ett bra tag nu, bara inte kört på. Har spenderat mina kontanter på hor & horse istället, du vet, vem klarar stå emot? Jag är bara mänsklig. En sil här, en köpesfitta där.. Vi har alla varit där.

Låt oss sätta upp ett mål: innan den 26:e februari, ska jag se ut som en rysk prostituerad med kortare, gult hår *STEKER*.

14 kommentarer:

Anonym sa...

Svar: Thanx darling! Du får komma upp hit till Övik så smiter vi dit och fotar lite. Finns massa ställen kvar i lokalen som behöver fotas innan den rivs.

Och ang dig som blond; du är snygg som blond. Du passar i det. Men jag gillar ditt röda svall ännu mer. Jag tycker du ska färga håret massa rött igen. Men det är ju jag det ;)

Skinhead Barbiedoll sa...

Sheena / Rockho:
Ja det är du & alla andra det haha, dom flesta föredrar ju mig som redhead men jag gört inte så snart barkar det blondin igen ;D

FLI sa...

(Och jag som försöker få mitt hårlika rött som ditt)

ochjagba sa...

fan, jag måste och blondera håret. jag hatar utväxt. jag får ångest och blir illamående, så fort jag tittar mig i spegeln.

nåväl. nu har jag porrat färdigt men fann inga bildbidrag från dig i tid för publicering. det är ännu inte försent, dock! ;)

Fejdan sa...

Jag är fascinerad över dina ordval och meningsbyggnader. Alltid så klockrena. ;)

Anonym sa...

Tjenis penis! Vill bara kolla så att det är du som kommenterar om avskyvärd snö och beroendet av långkallingar i min blogg lr om det är någon annan =) Med tanke på att det länkas till bloggen som du inte längre använder tänkte jag =)
Sen håller jag med de andra, tycker du är snygg i rött hår! Men klart man blir trött på sig själv och sitt utseende ibland och vill förändra =P

Anonym sa...

Haha, gillar ditt röda hår :)
But whatever floats your boat.

Anonym sa...

ÅH jag kommer bli fett utbränd, vet det redan.

Och blondera dig förfan, fast liksom, jag hajar inte hur du ska få det blont om du är rödhårig, har aldrig riktigt fattat trixet med det.

O på tal om horse handlade nattens dröm om det, att jag var fett hooked och typ inte insåg det o jag bah ÄHHH LITE HEROIN E BRA FÖR MAGEN typ till alla jag träffade.

Fejdan sa...

Trixet med att få rött blont är att bleka och bleka igen, bleka igen, bleka igen. Eller så gör jag, finns det bättre förslag så mottager jag dem gärna. :D

Heidi Von Bärsen sa...

Fan! Rött är ju hett ju!
Men fyfan va körigt det är när man bara har en tredjedel kvar av håret på skallen! Utväxten blir ju typ diret! Måste färga snart igen tamejfan...det blir tuffa tider det här för en fattig punk-drägg xD

Ljuva duvan sa...

åhh, jag skulle så gärna vilja fixa ditt hår.

Anonym sa...

haha.
lycka till. om du bara klarar av att stå emot köpefittorna framöver så fixar du nog det här.

Skinhead Barbiedoll sa...

FLI:
Att få det rött är ju enkelt? :O

good morning terrorism:
Själv har jag en ytterst liberal syn på utväxt.. Mörkare utväxt tycker jag t.om är snyggare än ingen utväxt :D Fett praktiskt när man är fattig som jag är.. fast min mörkblonda utväxt i rött hår är ju inte sååå läcker.

Fade.:
Tackbah :)

K:
Jo det var jag! Men konstigt det var gamla länken, har inte sett det det i andra kommentarer jag skrivit :S Att det blivitfel. Fittigt iaf.

Mysmasken:
Y'all do! :D

-svarar på resten läjter-

Anonym sa...

Yeee, men det spelar ju mindre roll, hittar ju hit ändå jujje =P