3.2.09

WATCH JOJO EAT.


Spent some time at Jojo's last night, since she's Tåmmpi's über friend & made a TV-appearance in 'Halv 8 Hos Mig'. She did great! The TV-show is about eating food. & to cook it.


Tillbringade en stund hos Jojo igårkväll, ty hon är Tåmmpis überkamrat & medverkade i TV-programmet 'Halv 8 Hos Mig'. Hon var skitduktig (& här skrev jag först, med oflit, "skitfuktig"..). Det handlar om att käka mat. & att tillaga den. Vill du se på när Jojo äter får du lov att slå på TV4 ikväll, 19:30. Eller typ gå på däjt med henne. Eller bryta dig in i hennes lägenhet med dom fina tapeterna & slå dig ner vid hennes matbord. Finns så många alternativ så man kan ju bli skogstokig för mindre!

5 kommentarer:

Skinhead Barbiedoll sa...

Anonyma pokerfanskap:
Är det bara värdelösa idioter som gör pokerreklam? JA jag tror faktiskt det.

Anonym sa...

räknas karlssons?
skön blogg!
http://theineloqents.blogg.se

Anonym sa...

Haha, najs! Jag har ingen tv, så isf får det bli nåt av de andra alternativen! :P

Skinhead Barbiedoll sa...

Anonym:
:O?

Incka:
Ni skulle nog vara söta på en däjt :D

Anonym sa...

Oh noes. Missade. Sov istället och vaknade kallsvettig framför Sex & the city.